Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
trepek, muszę powiedzieć że od początku przejrzałem temat i jestem pod wrażeniem. nie tylko profi podejście do roboty ale ładnie działasz. ze swojej strony mam do Ciebie prośbę; czy mógłbyś dać parę foto z okolic przestrzeni między głowicą silnika a mocowaniem akumulatora. bo ja nie długo będę wstawiał do siebie AAT w budę B3 a nie chciałbym się nie mile zaskoczyć że nie będzie miejsca na napęd pompy wtryskowej.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Witam kolegę arwam z forum vw golf. Zawsze byłem pełen uznania do Twoich poczynań z zielonym golfem oraz wszechstronnej wiedzy na temat mechaniki, nie ukrywam, że duża część mojej wiedzy wzięła się z Twoich postów, a przynajmniej była impulsem do drążenia tematu <ok>
Dzięki za słowa uznania, to mój 3 samochód w życiu więc od początku staram się go zrobić tak jak trzeba bez półśrodków.
Jutro zrobię zdjęcie wraz z linijką abyś wiedział ile jest przestrzeni. Najwyżej aku przeniesiesz do bagażnika
Dzięki za słowa uznania, to mój 3 samochód w życiu więc od początku staram się go zrobić tak jak trzeba bez półśrodków.
Jutro zrobię zdjęcie wraz z linijką abyś wiedział ile jest przestrzeni. Najwyżej aku przeniesiesz do bagażnika
trepek,
również dzięki za słowa uznania choć ja zawsze przykładałem raczej wagę do mechaniki niż do kosmetyki ale w tym roku jak uruchomię coupe to się biorę ostro za golfa i tym razem będzie i mechanicznie i kosmetycznie, audi ma posłużyć do jeżdżenia głównie przez okres remontu golfa, a co będzie to się potem zobaczy w zależności od tego jak to będzie jeździć i ile będzie palić.
w razie czego wrzucę 1.9 M-TDI który to miałem w golfie, tamten przynajmniej spalał mniej niż 4l w trasie w golfie przy większych oporach aerodynamicznych.
choć spalanie silnika 2.5 w budzie C4 avant i w dodatku w automacie zaczynające się od 5,5l/100km jest obiecujące. myślę że w lżejszej budzie i manualnej skrzyni będę miał okazję zejść w okolice 4,5-5l/100km,
ale to życie pokaże co bedzie.
może też sprzedam to audi a kupię coś z poprzecznym motorem ( oczywiśćie tylko VAG) i wsadzę sześciobiegową skrzynię która to już leży i czeka z drugi rok na swoją kolej.
również dzięki za słowa uznania choć ja zawsze przykładałem raczej wagę do mechaniki niż do kosmetyki ale w tym roku jak uruchomię coupe to się biorę ostro za golfa i tym razem będzie i mechanicznie i kosmetycznie, audi ma posłużyć do jeżdżenia głównie przez okres remontu golfa, a co będzie to się potem zobaczy w zależności od tego jak to będzie jeździć i ile będzie palić.
w razie czego wrzucę 1.9 M-TDI który to miałem w golfie, tamten przynajmniej spalał mniej niż 4l w trasie w golfie przy większych oporach aerodynamicznych.
choć spalanie silnika 2.5 w budzie C4 avant i w dodatku w automacie zaczynające się od 5,5l/100km jest obiecujące. myślę że w lżejszej budzie i manualnej skrzyni będę miał okazję zejść w okolice 4,5-5l/100km,
ale to życie pokaże co bedzie.
może też sprzedam to audi a kupię coś z poprzecznym motorem ( oczywiśćie tylko VAG) i wsadzę sześciobiegową skrzynię która to już leży i czeka z drugi rok na swoją kolej.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: