Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK Avant]300 tkm i opony

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

[B4 ABK Avant]300 tkm i opony

Post autor: Satar » 11 gru 2011, 21:11

<welcome> <welcome> <welcome>

Zakupiłem 07,12,2011 pewne Audi z 22,03,1994, które chciałbym teraz Wam zaprezentować. Auto do kraju przyjechało w 2008 roku z przebiegiem ok 220 tkm z Niemiec. Jestem jego 3 właścicielem w PL. Po naszych drogach auto przejechało ponad 30tkm (pewnie dzięki cenom PB) czyli nic. Pod maską mieszka dwulitrowy silniczek na "pełnej szprycy" o oznaczeniu ABK generujący 115 kucy. Zasilanie - benzyna


Na pokładzie:
:arrow: wnętrze poliftowe z parapetami
:arrow: elektryczne szyby przód
:arrow: elektryczne i podgrzewane lusterka
:arrow: "drewienko"
:arrow: ABS
:arrow: centralny zamek
:arrow: wspomaganie kierownicy
:arrow: elektryczny szyberdach
:arrow: alufelgi 15" z oponami zimowymi michelin pilot alpin
:arrow: halogeny w zderzaku
:arrow: ori gumowe dywaniki z przodu

Na początek trochę kodów :mrgreen:
Obrazek

teraz wnętrze - w miarę utrzymane

Obrazek Obrazek
(estetycznie zreperowany fotel kierowcy)

A to zobaczyłem na podjeździe u pewnego dobrego człowieka:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
(zdjęcia wykonane już u mnie po pierwszym opłukaniu)

16.12.2011.

Nowy olej. Ten nie wyglądał... Obrazek Swoją drogą pomysłowość i lenistwo nie zna granic.

Taki sobie ciekawy kwiatek <ok> Obrazek
Osłona pod silnik i wymiana oleju i rezanko chyba brzeszczotem by p. Henio z PGR-u hehhh...

:idea: Martwi mnie tylko fakt, że po odkręceniu korka wlewu oleju silnik aż prawie gaśnie(przez króciutką chwilkę) i rosną mu też na chwilę obroty po zakręceniu. Dmucha od klawiatury i to mocno, ale nie dymi (z tyłu też). Uszczelniacze, czy pierścienie :?: A może przeczulenie :roll:

Plany na przyszłość:

:arrow: sekwencja
:arrow: wyrwać wszystkie kwiatki po poprzednich właścicielach <palma>
:arrow: w miarę możliwości podniesienie mocy - zarzucam temat :roll:

24.03.2012

Dzisiaj zakupiłem felunek na lato - 16" Na razie nie wyglądają, ale jak dostaną oponkę i polerkę będzie git majonez. Nie za duży rant na feldze doda uroku. A wszystko to za jedyne 450 zeta - myślę cenka ok.
Pominąłem w swoich opisach oranie i plewienie chwastów. Pozostało mi tylko <buu> lakierowanie <buu> na początek maski i dachu. Rysy w lakierze nie do spolerowania, a poprzedni właściciel miał gołębie, które kibel sobie urządzały na tym aucie. Niczym tych plam nie idzie wyciągnąć :-/

14-04-2012

Wizyta u kolegi Wojtek26 i przegląd z kompiuterkiem - nędzne osiągi to wina opóźnionego zapłonu (marne mechaniczyny się nie znały - a jednak) <nie powiem>

Teraz gadzina odżyła <ok>

10-05-2012

Obrazek
Cały czas zapominałem wrzucić fotkie z nowym alu. Autko trochę matowe, ale dopiero co wróciło z trasy... Umyję, poprawię <fiu fiu>
Zrobione <ok>
Obrazek Obrazek

06-12-2012

Wreszcie do klamota zawitała ekonomia. Na początku kosztuje (nawybrzydzałem, ale przed 3 stanęło), ale oszczędzał będę w trakcie użytkowania :roll:

Parownik AC 01, wtryski hana, stery to stag 4 czyli sekwencja. Lepiej zasuwa niż na benzynce :mrgreen: No, i kieszeń nie boli powyżej 3200 rpm <mikolaj>
[/b] Obrazek Obrazek

11-05-2013

Udało mi się kupić identyczną skrzynię biegów. Stara wyła już jak most w Polonezie. Co robią przyzwyczajenia :shock: Usłyszałem nagle, że do wymiany jest ostatni tłumik :mrgreen:

03-09-2013

dziś po kilku dniach nieobecności Klamotez wrócił od doktora. Lista chorób niezbyt imponująca, ale opłacało się zrobić to profilaktycznie.

Lista części wymienionych - zaczniemy od góry silnika:
* Uszczelka klawiatury - na nominalną gumową :shock:
* Wymiana uszczelki wałka
* uszczelka na kolektorze dolot i wylot - stary wylot rozsypał się :?:
* Uszczelniacze zaworowe - meritum wizyty <czapa>
* Uszczelka pod głowicę
* Brok na kanale wodnym
* Jakieś (!) 2 simeringi na wałku głównym koło pompy olejowej ( nie ogarniam)
* uszczelka pod miską olejową

Wszystko to zostało suto okraszone planowaniem głowicy, docieraniem zaworów, wymianą oliwy, chłodziwa i dziurą w kieszeni <buu>


Ale prawda jest jedna: silniczek pracuje cichutko i spokojnie - najgłośniej słychać tłukące się wtryski od gazu i następny cel - łożysko alternatora. Amen :-P

za 500 km przegląd gazu - zobaczymy, co pokażą mapki; póki co jutro 250-300 km przed autkiem, więc za kilka dni wizyta w warsztacie i kolejne dzięgi w plecy. Upatrzyłem sobie fajne światła do jazdy dziennej (też w tym warsztacie) - Philipsa za 300 plus montaż, bo elektryki wolę sam nie ruszać , ale chciałbym je dyskretnie umieścić w obrysie auta, żeby rzeźniczo nie wystawały

05-09-2013

Raport po 15 tkm na gazie mnie zadowolił. Mapy się nie rozjechały - są wręcz nienaruszone a po remoncie silnika klamot zyskał sporo na dynamice.

16-09-2013

Remont alternatora. Światła zaczęły świecić mimo, że sam altek nie był aż tak bardzo zajechany ( nawet łożyska)

któryś marzec 2014

Wymiana lewej manetki od świateł. Ori kosztuje 270 zeta

12-04-2014

wymiana sondy lambda. Bosch = 250 Peelena. Zostało tylko jeszcze raz jechać do warsztatu, bo mapy od gazu nie wyglądają... . Jest mimo to lepiej - żwawiej :mrgreen: Przy okazji wypłynęły uskodzone 2 gumy na przegubach na wewnętrznym lewa i zewnętrznym prawa patrząc z przodu

19-04-2014

Podczas powrotu z Rothenburga rozwaliła mi się listwa wspomagania i trak szlafił cały płyn. Powrót do domu na przysłowiowej (!!!) rajstopie, żeby na sucho ze Zgorzelca nie zabić pompy wspomagania - 70 kilometrów W sumie gacie wytrzymały 250 kilometrów

17-05-2014

Dzisiaj pyknęło mojemu licznikowi :mrgreen: 300.000 km. Z tej okazji wczoraj dostał nowe Continentalki ContiPremiumContact5 :roll: . Foty jutro...

Koniec topica. Audi sprzedane...
Ostatnio zmieniony 15 lip 2015, 19:00 przez Satar, łącznie zmieniany 56 razy.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 gru 2011, 11:50

Fajny kombiaczek. Jakie kwiatki poprzedni właściciel zostawił??

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 12 gru 2011, 13:07

Ładny kolorek :mrgreen:

Niechaj sie nie psuje i dobrze spisuje <ok>

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 12 gru 2011, 20:12

Niki20 pisze:Fajny kombiaczek. Jakie kwiatki poprzedni właściciel zostawił??
Dłuuuga lista. Przekaźnik 30, niedziałające oświetlenie deski i nawiewów, urypany stabilizator w liczniku, przewody WN do kosza, świece w kosz, czujnik temperatury 3 pin szrot, radio do kosza, brak lewarka (szukam), remont lewej (jutro prawa) wiązki klapy bagażnika, niewłaściwy pająk...

Ale i tak się opłacało <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
p-a-b-u pisze:Ładny kolorek :mrgreen:
Szkoda tylko,że zaniedbany. Nie wiem tylko, czym go dobrze zregenerować

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 gru 2011, 20:49

Satar pisze:Nie wiem tylko, czym go dobrze zregenerować
spróbuj zrobić porządną polerką, na pewno będziesz zadowolony ;-)

Awatar użytkownika
SebastianCOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 27 lis 2011, 12:57
Lokalizacja: Kowale

Post autor: SebastianCOOO » 12 gru 2011, 21:06

Ładny avancik :-)
Niech ci dobrze służy <ok>
Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
Żeton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 244
Rejestracja: 25 kwie 2010, 21:16
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: Żeton » 13 gru 2011, 03:54

gratuluje ładna i zadbana sztuka ci się trafiła powodzenia w modzeniu

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 13 gru 2011, 07:43

No i furka jest pierwsza klasa, sam myśle kiedyś kupic avanta bo bardzo mi sie podoba to nadwozie :-P szerokości życzę <ok>

A jak tam z tymi wycieraczkami, udało się coś ogarnąc :?:

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 16 gru 2011, 08:59

Pavell pisze:A jak tam z tymi wycieraczkami, udało się coś ogarnąc :?:
Dopiero za kilka dni. Czekam na przelew od szefa :mrgreen: Dzisiaj tylko nowa oliwka Elf Competition STI i przerejstrowanie na DLW

CompHaker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 gru 2011, 14:29
Lokalizacja: Lwowek Slaski / Wro

Post autor: CompHaker » 31 sty 2012, 22:12

O prosze, Audi z klubu na DLW :-D Ładny avancik ;-)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 31 sty 2012, 23:04

Plany na przyszłość:

:arrow: sekwencja
:arrow: wyrwać wszystkie kwiatki po poprzednich właścicielach <palma>
:arrow: w miarę możliwości podniesienie mocy
zacnie, że chcesz się pozbyć klątwy gruza <ok> ale mocy w nim nie podniesiesz :idea: A przynajmniej "tanio skóry nie sprzeda"...

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 26 lut 2012, 23:52

Ładna furka mamy mam ten sam kod lakieru i ciezki w utrzymaniu :-? :?: :?:

Awatar użytkownika
Prezes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 27 lut 2007, 19:24
Lokalizacja: Praszka

Post autor: Prezes » 27 lut 2012, 19:53

Witaj w klubie Avantów ABK :mrgreen:

Jak ktos kiedyś mądrze powiedział ..... :
Samochody maja tylka jedna wade - poprzedniego własciciela (czy jakos tak :mrgreen: )

Życzę powodzenia w doprowadzaniu autka do ładu.

Awatar użytkownika
EwelinaCzarna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 720
Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: EwelinaCzarna » 29 lut 2012, 09:25

Jak ja lubię czytać takie opisy z przekąsem <ok>
Fotki troszkę małe, żeby się dobrze przyjżeć, ale i tak sądzę że z zewnątrz tragedii nie ma - trochę kosmetyki i będzie git majonez. Co do tych kwiatków - coś o tym wiem, trwa walka z odchwaszczaniem w męża 100 C4 masakra.. Tak czy inaczej życzę powodzonka w modach i gratuluję egzemplarza :mrgreen:

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 10 maja 2012, 09:55

Myślę, że żelazo ogarnięte i odchwaszczone, zbliża się czas na wnętrze i zajrzymy pod maskę... Nie wiem, dlaczego ale jeszcze nie założyłem gazu a strasznie swędzi mnie NG lub 7A. Będę niedługo z wizytą u naszych zachodnich braci, więc poszwendam się po komisach i szrotach...

Doradźcie mi.

Maska wygląda <buu> tak:
Obrazek Obrazek

drugie zdjęcie zlinkowane, dla lepszej jakości... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e ... 29fcf.html

i pytanie: kupić drugą, czy napuścić kumpla z aerografem, żeby zrobił coś takiego: (bardziej w kolor nadwozia...)
Obrazek

lub takiego (bardziej w kolor nadwozia...
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl