Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] Problemy z rozrusznikiem!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kaziu1977
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 kwie 2010, 19:37

[80 B3 1.8 PM] Problemy z rozrusznikiem!

Post autor: kaziu1977 » 10 gru 2011, 18:33

witam. mam problem z rozrusznikiem , mianowicie w ogóle rozrusznik nie kręci prąd dochodzi do niego i na zapłonie do cewki też a on cisza dodam że kontrolki nie przygasają i aku jest ok , próbowałem go stuknąć pare razy ale nic nie dało. teraz mam go wyciągniętego i nie mogę rozkręcić bendiksa (trzy śrubki ) czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? może można go jeszcze zreanimować? :cry:
Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 20:56 przez kaziu1977, łącznie zmieniany 1 raz.

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 10 gru 2011, 19:25

nie wiem jak jest w samochodowy ale w ciągniku żeby rozebrać to na czynniki pierwsze najpierw trzeba ściągnąć zabezpieczenie z wałka który można zobaczyć przez okienko gdzie jest tryb potem odkręcasz 3 śruby i ściągasz dekiel i powinno być ok

kaziu1977
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 kwie 2010, 19:37

Post autor: kaziu1977 » 11 gru 2011, 15:27

[ Dodano: 2011-12-12, 19:46 ]
pomocy!!! nie jest ok rozrusznik nadal martwy!! gdy dam prąd bezpośrednio na elektromagnes to kręci i odpala ale jak normalnie podłącze to cisza.ciekawe jest to że mierząc prąd na kabelku odłączonym od elektromagnesu napięcie jest 12v ale jak jest podłączony to jest 0v tak jakby pod obciążeniem gubi prąd. przekaźnik nr 214 pstryka po włączeniu stacyjki ale na wszelki zamieniłem i też bez zmian czyżby szlak trafił stacyjkę? czy jest coś jeszcze po drodze? inne przekaźniki? proszę o pomoc!!!
_______________
_________________

[ Dodano: 2011-12-12, 20:09 ]
afm.,gj

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 12 gru 2011, 20:33

kaziu1977, _uwaga

A wracając do tematu, to sprawdź masę silnika.

kaziu1977
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 kwie 2010, 19:37

Post autor: kaziu1977 » 12 gru 2011, 20:59

[ Dodano: 2011-12-12, 19:46 ]
pomocy!!! nie jest ok rozrusznik nadal martwy!! gdy dam prąd bezpośrednio na elektromagnes to kręci i odpala ale jak normalnie podłącze to cisza.ciekawe jest to że mierząc prąd na kabelku odłączonym od elektromagnesu napięcie jest 12v ale jak jest podłączony to jest 0v tak jakby pod obciążeniem gubi prąd. przekaźnik nr 214 pstryka po włączeniu stacyjki ale na wszelki zamieniłem i też bez zmian czyżby szlak trafił stacyjkę? czy jest coś jeszcze po drodze? inne przekaźniki? proszę o pomoc!!! Jeśli chodzi o mase silnika to ok.pytanie który przekaźnik odpowiada za rozrusznik
_________________

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 12 gru 2011, 21:03

Dlaczego Ty tak uporczywie kopiujesz ten swój post?
kaziu1977 pisze:pytanie który przekaźnik odpowiada za rozrusznik
Po miedzy kostką stacyjki, a rozrusznikiem, nie ma żadnego przekaźnika.

kaziu1977
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 kwie 2010, 19:37

Post autor: kaziu1977 » 12 gru 2011, 21:16

kopiowanie postu to mój błąd. A wracając do wątku ,czyli ze stacyjki prąd idzie bezpośrednio na elektromagnes rozrusznika?czy w takim razie mogła paść mi stacyjka?

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 12 gru 2011, 21:22

Tak.padła stacyjka,a jak Chcesz rozkręcić bendiks,łby śrub już "okręciły" to nic tylko wiertło "4" "5" i wiercić tak by łby wypadły.

kaziu1977
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 kwie 2010, 19:37

Post autor: kaziu1977 » 12 gru 2011, 21:45

w takim razie pytanie czy wymienić całą stacyjkę czy tylko kostkę? I dlaczego pstryka przekaźnik po przekręceniu kluczyka na zapłon?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 gru 2011, 17:40

kaziu1977 pisze:w takim razie pytanie czy wymienić całą stacyjkę czy tylko kostkę?
wystarczy tylko kostkę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl