[2.0 ABK] B4 Skandynawski system świateł - POMOCY
[2.0 ABK] B4 Skandynawski system świateł - POMOCY
Witam
Jestem początkującym tutaj użytkownikiem tego forum jak i początkującym posiadaczem 80 B4 2,0 ABK
Na sam początek może się rozpiszę o swojej B4,zakupiłem ją około 2 m-c temu i zrobiłem jej kapitalny remont silnika jak i zawieszenia,dosłownie wszystkie części w silniku zostały wymienione jak i głowica została splanowana więc silnik mam jeszcze na dotarciu (zrobione już ok. 950km po remoncie silnika)
Mianowicie chciałbym spytać czy byłby ktoś w stanie pomóc mi w sprawie jednej kwestii :
samochód poprzedni właściciel sprowadził z Norwegii i fabrycznie jest zamontowany skandynawski system świateł i chętnie bym się tego pozbył,ponieważ gdy przekręcam kluczem w stacyjce światła samoistnie zapalają się i nie muszę mieć odpalonego silnika ani nie muszę włączać świateł bo są włączone (dobry to jest temat dla zapominalskich),a jest to czasem uporczywe przy słabym akumulatorze mogę już niestety nie odpalić silnika
czy wie ktoś może jak zrobić by światła się nie zapalały?może wystarczy odpiąć jakiś przekaźnik czy coś takiego?
BARDZO PROSZĘ O POMOC
z góry dziękuję za fatygę
Jestem początkującym tutaj użytkownikiem tego forum jak i początkującym posiadaczem 80 B4 2,0 ABK
Na sam początek może się rozpiszę o swojej B4,zakupiłem ją około 2 m-c temu i zrobiłem jej kapitalny remont silnika jak i zawieszenia,dosłownie wszystkie części w silniku zostały wymienione jak i głowica została splanowana więc silnik mam jeszcze na dotarciu (zrobione już ok. 950km po remoncie silnika)
Mianowicie chciałbym spytać czy byłby ktoś w stanie pomóc mi w sprawie jednej kwestii :
samochód poprzedni właściciel sprowadził z Norwegii i fabrycznie jest zamontowany skandynawski system świateł i chętnie bym się tego pozbył,ponieważ gdy przekręcam kluczem w stacyjce światła samoistnie zapalają się i nie muszę mieć odpalonego silnika ani nie muszę włączać świateł bo są włączone (dobry to jest temat dla zapominalskich),a jest to czasem uporczywe przy słabym akumulatorze mogę już niestety nie odpalić silnika
czy wie ktoś może jak zrobić by światła się nie zapalały?może wystarczy odpiąć jakiś przekaźnik czy coś takiego?
BARDZO PROSZĘ O POMOC
z góry dziękuję za fatygę
Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, 23:04 przez anonim9896, łącznie zmieniany 1 raz.
Satar owszem masz rację to jest najłatwiejsze rozwiązanie,ale niestety przez ten remont kapitalny zostałem spłukany mimo że kosztowało mnie tylko same części więc w chwili obecnej niestety zmiana akumulatora nie wchodzi w grę,a tak czy inaczej chciałbym zmienić, aby światła nie włączały się samoistnie po przekręceniu kluczykiem...Może i fajna jest taka opcja,ale jak to mówią kwestia gustu. Tak więc czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc w tej kwestii zmiany tego ?
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Nie, Satar. Centrum, to pierwsza pozycja na forum podstawowym i aby mieć dostęp do zawartości, to trzeba się tam powtórnie zarejestrować.Satar pisze:Przejdź do Centrum tam były jakieś schematy...
[ Dodano: 2011-12-11, 22:35 ]
To się teraz Galeria Audi 80 nazywa... masz to na górze na pasku
Musisz się zalogować.
orginalnie światła mijania/ drogowe nie są na żadnym przekaźniku.PICEK1 pisze:Zapewne jest tak że "+" po stacyjce jest podciągnięty i wpięty w przekaźnik świateł.Trzeba go zlokalizować i poprostu odciąć.
Jeśłi kolego nie znasz się na elektryce to zaprowadź auto do kogos kto się zna na takich rzeczach, bo sam mozesz narobic więcej złego niż dobrego.
Zwora może być w skrzynce bezpieczników, może byc jakiś dodatkowy przekaxnik, może jakaś zwora w pajaku.
"SPICZI" niestety wszystko w bezpiecznikach jest OK, bo już zostało to sprawdzone jednak wybiorę się na dniach do elektryka z tą łamigłówką :-] jak będę wiedzieć co i jak po wizycie u elektryka to napiszę co to było,gdyż może ktoś jeszcze natrafi na takowy problem
pozdrawiam wszystkich i dzięki za próbę pomocy
pozdrawiam wszystkich i dzięki za próbę pomocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 lut 2011, 16:34
- Lokalizacja: Kielce
Witam.
Też mam auto norweskie i ten sam problem,założyłem światła dzienne i nie potrzebowałem świateł mijania automatycznych.
Wystarczy odciąć kabel biało żółty od złącza włącznika świateł,pin nr. 9 przedostatni od dołu,strona od drzwi kierowcy,patrząc od góry przy włożonej wtyczce.
Jeżeli też chcemy się pozbyć pozycyjnych i tylnych świateł w automacie to wystarczy wyjąć przekaźnik 214 pod kierownicą.
Jak ktoś pogłówkuje to pewnie też da się to zrobić w drugą stronę.
Pozdrawiam.
Też mam auto norweskie i ten sam problem,założyłem światła dzienne i nie potrzebowałem świateł mijania automatycznych.
Wystarczy odciąć kabel biało żółty od złącza włącznika świateł,pin nr. 9 przedostatni od dołu,strona od drzwi kierowcy,patrząc od góry przy włożonej wtyczce.
Jeżeli też chcemy się pozbyć pozycyjnych i tylnych świateł w automacie to wystarczy wyjąć przekaźnik 214 pod kierownicą.
Jak ktoś pogłówkuje to pewnie też da się to zrobić w drugą stronę.
Pozdrawiam.