[2.0 ABK] B4 Skandynawski system świateł - POMOCY
[2.0 ABK] B4 Skandynawski system świateł - POMOCY
Witam
Jestem początkującym tutaj użytkownikiem tego forum jak i początkującym posiadaczem 80 B4 2,0 ABK
Na sam początek może się rozpiszę o swojej B4,zakupiłem ją około 2 m-c temu i zrobiłem jej kapitalny remont silnika jak i zawieszenia,dosłownie wszystkie części w silniku zostały wymienione jak i głowica została splanowana więc silnik mam jeszcze na dotarciu (zrobione już ok. 950km po remoncie silnika)
Mianowicie chciałbym spytać czy byłby ktoś w stanie pomóc mi w sprawie jednej kwestii :
samochód poprzedni właściciel sprowadził z Norwegii i fabrycznie jest zamontowany skandynawski system świateł i chętnie bym się tego pozbył,ponieważ gdy przekręcam kluczem w stacyjce światła samoistnie zapalają się i nie muszę mieć odpalonego silnika ani nie muszę włączać świateł bo są włączone (dobry to jest temat dla zapominalskich),a jest to czasem uporczywe przy słabym akumulatorze mogę już niestety nie odpalić silnika
czy wie ktoś może jak zrobić by światła się nie zapalały?może wystarczy odpiąć jakiś przekaźnik czy coś takiego?
BARDZO PROSZĘ O POMOC
z góry dziękuję za fatygę
Jestem początkującym tutaj użytkownikiem tego forum jak i początkującym posiadaczem 80 B4 2,0 ABK
Na sam początek może się rozpiszę o swojej B4,zakupiłem ją około 2 m-c temu i zrobiłem jej kapitalny remont silnika jak i zawieszenia,dosłownie wszystkie części w silniku zostały wymienione jak i głowica została splanowana więc silnik mam jeszcze na dotarciu (zrobione już ok. 950km po remoncie silnika)
Mianowicie chciałbym spytać czy byłby ktoś w stanie pomóc mi w sprawie jednej kwestii :