Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Bicie pedalu hamulca

ODPOWIEDZ
damian19902612
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 30 mar 2009, 19:07
Lokalizacja: Kłodzko

[B4 1Z] Bicie pedalu hamulca

Post autor: damian19902612 » 14 gru 2011, 00:53

Witam wymienialem ostatni amory,poduszki ,i przy okazji wymienilem klocki hamulcowe bo byly bliskie konca .Zalozylem nowe opony zimowe (wywazone) i podczas jazdy wibruje Mi pedal hamulca czasami do 100 km/h jest ok ale jak np przy 110km/h czuje wibracje(kierownica tylko leciutko drga nie zawsze) to trwaja one az praktycznie zwolnie do zera i pozniej znowu do okolo 80 km /h jest git i dalej wibracje?W czym moze tkwic prolem?

Na starych klockach bylo git , probowalem zamienic kola na stare letnie nie pomoglo.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 14 gru 2011, 09:23

Powodów może być wiele, ale ja obstawiam, że po wymianie amorków i poduszek zawieszenie się usztywniło. Najprawdopodobniej masz krzywe tarcze. Jak było stare zawiecho to wibracje wybierane były przez luzy. Kolejna sprawa czy wibracje też występują podczas hamowania czy tylko podczas normalnej jazdy? O tyle to ważne, że wykluczymy wadę klocków. Rozumiem, że tarcze mają jeszcze swoją grubość i nie ma konieczności ich wymiany?

boro05
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 09 wrz 2010, 14:33

Post autor: boro05 » 14 gru 2011, 10:05

Tarcze na 90% identycznie miałem.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 gru 2011, 10:44

U mnie w srebrnej Coupe to miałem to samo -tarcze .

damian19902612
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 30 mar 2009, 19:07
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: damian19902612 » 14 gru 2011, 11:58

Powodów może być wiele, ale ja obstawiam, że po wymianie amorków i poduszek zawieszenie się usztywniło. Najprawdopodobniej masz krzywe tarcze. Jak było stare zawiecho to wibracje wybierane były przez luzy. Kolejna sprawa czy wibracje też występują podczas hamowania czy tylko podczas normalnej jazdy? O tyle to ważne, że wykluczymy wadę klocków. Rozumiem, że tarcze mają jeszcze swoją grubość i nie ma konieczności ich wymiany?

tarcze sa jeszcze dobre , z ogledzin wzrokowych minimalne zuzycie , zero rantu misial by sprawdzic czunikiem.

wibracje wystepuja podczas hamowania.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 14 gru 2011, 12:02

Skoro są wibracje podczas hamowania to masz tarcze do wymiany. Straciły oś. Jednym słowem są krzywe pomimo, że dobrze wyglądają. I stoczenie ich raczej nie pomoże.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 14 gru 2011, 12:37

wczesniej jak mialem z przodu stare tarcze roznie bywalo ,po wymianie klocków pulsował pedal czesto pomagalo pozbycie sie progów z tarcz z jednej i drugiej strony z wewnetrznej strony i zewnetrznej strony ktore z biegiem lat zaczynaja byc coraz wyzsze
czasami jezeli bicie wystepuje po jakims czasie lekarstwem tez jest nasmarowanie prowadnic przytarcie klocków kładąc papier scierny na czyms plaskim i przeszlifowanie
oczywiscie jezeli tarcze nie sa zwichrowane

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl