[B3 90]Probem z zapalaniem
w tym mam drucik(starym) a w aucie też. Wygiąłem go na maksa już, mimo to dalej opada trochę poniżej wyznaczonego poziomu. Jedną rzecz którą też zauważyłem to, że jak jest na poziomie wyznaczonym w książce to ma problemy z zapłonem, natomiast jak jest pare mm wyzej od wyznaczonego poziomu jest wszystko ok.
nie ma ale wywiercić i wygwintować to nie problem też właśnie nad tym myślałem, bo partyzantka jaka teraz jest nie może zostać , tzn przesunięty talerzyk tak aby ocierał o ściankę i nie opadał. A ja mam takie pytanie: tym ramieniem na którym znajduje się tależ "steruje" tylko powietrze i to ono porusza nim?
a to teraz rozumiem do końca działanie tego ustrojstwa będę myślał nad zamontowaniem śruby zamiast tego drucika. A może być tak, że to ramie ma coś tam popsute coś co umożliwia ruch jego (jakieś łożysko czy coś w tym stylu?)
[ Dodano: 2011-12-15, 22:53 ]
wpadłem teraz na taki pomysł żeby dodać trochę do przeciw wagi, by była cięższa.
[ Dodano: 2011-12-15, 22:53 ]
wpadłem teraz na taki pomysł żeby dodać trochę do przeciw wagi, by była cięższa.
jeśli masz lpg i bardzo mało jeździsz na benzynie to tłoczek może się zatrzeć w rozdzielaczu, ale wtedy ramię będzie bardzo ciężko chodziło,a silnik raczej nie będzie palił na benzynie. przy "książkowym" ustawieniu talerzyka,po uniesieniu go na około 2mm powinno być ledwo słyszalne stuknięcie tłoczka w rozdzielaczu. nic nie dodawaj do przeciwwagi!!!! jej masa jest tak obliczona by nie unosiła się zbyt szybko.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 23:05 przez drumilehu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Też jestem za śrubą. Albo nawet za rozebraniem całego ustrojstwa i przełożeniem go ze sprawnego. Skoro w niemcowni tak to zrobili, to tak musi być. Tak jak pisze kolega drumilehu, nie możesz tak sobie czegoś dokładać, bo skoro tak zostało zaprojektowane i u innych działa to u Ciebie też powinno, a skoro tak nie jest to znaczy, że jest popsute. Jestem za przełożeniem tego mechanizmu w całości od jakiegoś sprawnego KE-Jeta.
A skany pochodziły z Sam Naprawiam Audi 80/90 8-)
A skany pochodziły z Sam Naprawiam Audi 80/90 8-)
Nie jestem do końca pewien ale jeśli chcesz wymienić ramię, to chyba trzeba rozkręcić rozdzielacz, co nie zawsze się udaje; bo albo nie można odkręcić śrub, może też pęknąć membrana wewnątrz rozdzielacza. Nie mówię że to nie wykonalne, ale dla mnie nie potrzebne,skoro już wiadomo że przyczyna leży po stronie talerzyka i jego ustawieniu.