Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK 115 KM] Problem ze obrotami.....

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sh@rki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 03 sie 2011, 16:21
Lokalizacja: Lubelskie/Włodawa

[80 B4 2.0 ABK 115 KM] Problem ze obrotami.....

Post autor: sh@rki » 15 gru 2011, 18:15

POMOCYYYY!!!!! kupiłem nowy ori przekaźnik nr 30 i dziś przyszedł mi silniczek krokowy. Kupiony na allegro z auta o przebiegu 130 tyś km i nie zagazowanego.
A o to rezultaty:



kurde co może być przyczyną takich obrotów?? Bez silniczka chodzi cacy a z silniczkiem to masakra totalna sami słyszycie.
Z góry przepraszam za końcówkę filmu ale już mi ręce opadły i nerwy sięgnęły zenitu. Proszę pomóżcie. Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-12-16, 18:52 ]
Widze zero pomocniczych diagnoz. ufff zaprowadziłem samochód do mechaników i: silniczek krokowy mam sprawny. zrobili mi adaptacje przepustnicy i pomogło na chwile. po zapaleniu auto od razu wskakuje na równe obroty. nie szarpie ani nie faluje, ale po dodaniu gazu obroty zatrzymują sie w przedziale 2-3 tyś obrotów i tak z 2-3 sek stoi w tym przedziale i po chwili spadają do prawidłowych ( 1 tyś ). Ktoś ma jakieś rady? Co może być przyczyną takiego zachowania?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 16 gru 2011, 19:27

A sprawdzałeś jak zachowuje się sonda w momencie kiedy obroty stoją "wysoko"?Jeśli stoi na 1V to masz odpowiedź.Jeśli jest ok czyli faluje to sprawdź jeszcze niebieski czujnik w króćcu przy głowicy (dwupinowy), jak sprawdzić masz opisane dokładnie na forum.

Być może sterownik przeszedł w tryb awaryjny z jakiegoś powodu i wtedy w wym. problemy są tego skutkiem.

sh@rki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 03 sie 2011, 16:21
Lokalizacja: Lubelskie/Włodawa

Post autor: sh@rki » 18 gru 2011, 11:11

Po podpięciu pod kompa w serwisie wszystko jest w normie. Błędy pokazuje przepływomierz. Kiedyś miałem strzał i przepływka była regenerowana ALE była ustawiana hmmm na samej przepustnicy, silniczek krokowy był odpiety i przepustnica zle ustawiona. Tak mowili mechanicy. Powiedzieli ze jak zrobi sie przepływkę, znaczy ustawi to problemy powinny zniknąć. Jutro jade na ustawianie przepływki i o rezultatach poinformuje.

[ Dodano: 2011-12-19, 09:08 ]
Czy to możliwe?? Kupiłem silniczek krokowy i po odpieciu silniczka jest wszystko dobrze a po podpięciu silniczka obroty sie przytrzymują miedzy 2-3 tys obrotów. Czy to mozliwe ze to wina krokowca?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl