Długość sprężyn nie przekłada się bezpośrednio na stopień obniżenia. Często springi obniżające nawet o -60mm mają taką samą długość co seryjne, jednak inną twardość i charakterystykę. Najlepiej zmierzyć odległość od podłoża do krawędzi błotnika przed i po zmianie sprężyn.McCoob pisze:Miałem obie sprężyny w łapach i te nowe były krótsze ~6cm. Ale na te foty nie patrzcie bo podwóra równego nie mam
[Audi 80 B3 87' 1,6 D] KONIEC!
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
ATLAS Dobrze prawisz tylko lepiej i pewniej mierzyć od rantu błotnika do środka felgiATLAS pisze:Długość sprężyn nie przekłada się bezpośrednio na stopień obniżenia. Często springi obniżające nawet o -60mm mają taką samą długość co seryjne, jednak inną twardość i charakterystykę. Najlepiej zmierzyć odległość od podłoża do krawędzi błotnika przed i po zmianie sprężyn.
McCoob, na ori springu miara od rantu do środka felgi wynosi 36,5 - 37 cm na feldze 16" 205/45
Siemano, dawno nic się nie działo.
Najpierw coś dla oka: pakiet zima czyli Dębica Frigo 175/65/14 na przodzie i jakieś MISZELINY 195/60/14 na tyle + ori kołpaczki po malowaniu. Długo szukałem ale znalazłem i są! <ok>
Fotki z naszą piękną zimą w tle:
Oczywiście nie chciało mi się zmieniać sprężyn na seryjne, jak tak dalej pójdzie to zimę spokojnie przejeżdżę na obniżonej zawieszce.
Teraz sprawa smutniejsza. Motor, mimo że ładnie pali i 170km/h nie jest dla niego niczym wielkim, to zaczął brać więcej oleju, bo wiadomo że brał. Około litra na miesiąc muszę dokupić, dokładnie nie wiem ile kilometrów robię... No i teraz mam rozkminę - sprzedać czerwoną i kupić dużą benzynę albo średnią benzynę z turbo + quattro, czy swapować na 1.9 TDI...
Najpierw coś dla oka: pakiet zima czyli Dębica Frigo 175/65/14 na przodzie i jakieś MISZELINY 195/60/14 na tyle + ori kołpaczki po malowaniu. Długo szukałem ale znalazłem i są! <ok>
Fotki z naszą piękną zimą w tle:
Oczywiście nie chciało mi się zmieniać sprężyn na seryjne, jak tak dalej pójdzie to zimę spokojnie przejeżdżę na obniżonej zawieszce.
Teraz sprawa smutniejsza. Motor, mimo że ładnie pali i 170km/h nie jest dla niego niczym wielkim, to zaczął brać więcej oleju, bo wiadomo że brał. Około litra na miesiąc muszę dokupić, dokładnie nie wiem ile kilometrów robię... No i teraz mam rozkminę - sprzedać czerwoną i kupić dużą benzynę albo średnią benzynę z turbo + quattro, czy swapować na 1.9 TDI...
Dokładnie tak samo sobie pomyślałem jak zobaczyłem foty i od razu odkopałem zdjęcia 80-tki co my mamy na zawiasie -40/40 i na ori kapslach stoi tak samo jeśli chodzi o wysokość.keczy pisze:Jest luxio ale obstawiam optymistycznie , ze zawiecha to max -40, przy -60 nie powinno byc takiej dziury pomiedzy blotnikiem, a opona