Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wzmacniacz - podłączenie

Subwoofery, skrzynie, głośniki, radiootwarzacze, nawigacje GPS, radia CB.
Mr.Nowak
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Wzmacniacz - podłączenie

Post autor: Mr.Nowak » 25 wrz 2007, 12:53

Witam ;)
Na samym początku przepraszam wszystkich za "chamstwo" i pisanie tematu, który był już setki razy poruszany, ale jestem w tym kompletnie zielony i muszę prosić was o pomoc (;. Przeczytałem już kupę topiców, ale nadal nie znam odpowiedzi na wszystkie moje pytania.

Kupiłem BARDZO tani (30zł) wzmacniacz o BARDZO słabej mocy(2x200W). Dlaczego? ano ponieważ nie chce ryzykować spalenia nowego, dobrego wzmacniacza ;) a wszelkie pomyłki wyładować na nim. Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie ;)

No to lecimy.
Foto nr1
Obrazek
Foto nr2
Obrazek

Tak więc...

Foto nr1 - pierwsze 4 to głośniki - prosta sprawa
a dalej to wyłącznik który mam szukać za radiem, tak?
Kolejne to napięcie (+), które mam pociągnąć bezpośrednio od akumulatora (kabel 8mm^2?)? W instrukcji jest napisane, że powinien być dodatkowo zainstalowany bezpiecznik 12V - jak to zrobić? Podpinać do skrzynki?
Ostatni to symbol uziemienia... pod blachę, śrubę, czy do akumulatora na minus?

Foto nr2

o ile mi wiadomo podpinać mam pod LOW. Mylę się? Chyba większej różnicy nie ma między right a left niż to, że będą odwrotnie grały, racja?:]

Z góry dziękuje... mam nadzieje, że nie dojdzie do publicznego linczu :D

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 02:19 przez Mr.Nowak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 25 wrz 2007, 13:06

Foto nr 1.