Witam
Od niedawna stałem sie posiadaczem Audi 80 w wersji 1.9TDI,
silnik ładnie pracuje tak na słuch i jak go jacyś mechanicy słyszeli to Ok,
tylko nie wiem jak sie ma ta praca do wykresu jaki mam z pomiaru cisnienia,
taka mam okragla tarczke jak z tachografow z tirow i tam jest podane cisnienie
dla poszczegolnych cylindrow i nie wiem za bardzo jak sie maja te wartosci
to zlego , sredniego czy bardzo dobrego stanu sprezania silnika.
Wartosci sa nastepujace: 1 i 3 cylinder 2,5, a a 2 i 4ty - 3.0,
slyszalem ze niby maj byc rowne te wartosci, wiec nie wiem czemu sa tak parzyście, takie same parami cisnienia, moze to ktos wyjasnic?
Pozdrawiam
[80 B4 1.9TDI 1Z] Cisnienie w cylindrach - jaki prawidlowy?
Dzieki, za odpowiedzi, a z tego co piszecie tez kolejne pytania sie nasuwaja,cobra pisze:myli...Jelly pisze:jeśli pamieć mnie nie myli to minimum to 21, wiec na razie nie jest zle :mrgreen:
minimum to 25... 31 to max co można wycisnąć
np czy zuzycie swiec zarowych moze miec wplyw na cisnienie nierowne w cylindrach
i co mozna zaradzic na wyrownanie cisnien?
A kolejna rzecz to sprzwa oleju, czy jesli byl jakis castrol 15w40 zalany,
to moge zmienic teraz olej np na VALVOLINE! MaxLife Diesel 10W-40, czyli polsyntetyk?
Pozdrawiam