Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 PM 1.8s] problem z odpaleniem gdy układ jest zapowietrzo

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

[B3 PM 1.8s] problem z odpaleniem gdy układ jest zapowietrzo

Post autor: wento » 20 gru 2011, 20:18

Witam! Dziś wymieniałem króciec wodny z tyłu głowicy, i po złozeniu wszystkiego autko odpaliło (nagrzało się do ok 90 stopni i brałem się za odpowietrzanie układu chłodzenia. wczesniej jednak na chwilkę zgasiłem auto i już nie odpaliło. wszystko jest w porządku a mimo tego nie odpala. Poczekałem kilka godzin aż silnik zrobił sie zimny i odpaliło, lecz dalej nic nie sprawdzałem bo dziś już nie miałem czasu. zastanawia mnie więc jedno : czemu jak jest silnik gorący i układ chłodzenia nie odpowietrzony auto nie odpali?? czy może jest jakiś czujnik za to odpowiedzialny?? czy coś podobnego.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 20 gru 2011, 21:54

Zapowietrzenie układu nie ma z tym absolutnie żadnego związku. Podejrzewam, że to zbieg okoliczności. Sprawdź kolego układ zapłonowy (kable WN, kopułka) i czujnik temperatury ECU ten od spodu na króćcu wodnym głowicy.

Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: wento » 21 gru 2011, 18:24

Więc tak: kopułka, palec , kable, odpadają. dziś nie odpalił wcale nawet jak jest zimny. paliwo dochodzi. A jak sprawdzic czujnik Halla??

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 23 gru 2011, 13:24

Czujnik hallotronu nie ma z odpalaniem wiekszego zwiazku. Sprawdz czujnik temp. od ECU

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 27 gru 2011, 22:08

Czujnik hallotronu nie ma z odpalaniem wiekszego zwiazku.
Hallotron to akurat jedna z bardzo częstych przyczyn nie odpalania silnika, gdyż przy niesprawnym hallotronie nie będzie iskry.

Kolego wento sprawdzałeś czy jest iskra?

Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: wento » 30 gru 2011, 19:20

Witam ponownie! przyczyną był wypęty czujnik halla, którego naruszyłem jak zmieniałem króciec wodny. tak więc jak kolega powyżej pisze ma duże znaczenie. pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl