[80 B4 Coupe 2.0 ABK] pytanie o obroty
[80 B4 Coupe 2.0 ABK] pytanie o obroty
Witam mam pytanie skąd audi 80 B4 2.0 115km czyta obroty
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
sluchaj ja mialem ten sam problem plus wachania obrotow i winowajca okazal sie przekaznik nr 30 ktory jest pod kierownica , do tego doszlo czyszczenie przepustnicu i bajka na poczatku ok
1100 a potem opada ponizej 1000 obrotow , to tania rzecz i kup ja w ASO ja zaplacilem 50 zl za nowy i mam spokuj wiec nie szukaj w aparacie zaplonowym chyba ze wymieniales rozrzad i cos ci sknocil ktos ,ale jak jak auto ma moc to nie tego wina . jesli bys mial zwalony halla albo stukowiec to auto mogby nie palic albo praca byla by cholernie nie rowna i straszny mul by był , no i Vag tez by pokazywał bląd
jeszcze jedno mi do glowy przychodzi czujnik TPS lub zblokowana klapka przepustnicy ( zdejmij gume co do niej jest zalozona i porusza klapka czy aby sie nie blokuje , dziwne zeby przy odpaleniu byly nizsze obroty niz po zagrzaniu , instrukcjie jak sprawdzic tps masz na forum, poszukaj nawet gdzies filmik widzialem na youtubie
ALE najpierw sprawdz tak klapke przepustnicy
Powodzenia i daj znac jak poszlo
1100 a potem opada ponizej 1000 obrotow , to tania rzecz i kup ja w ASO ja zaplacilem 50 zl za nowy i mam spokuj wiec nie szukaj w aparacie zaplonowym chyba ze wymieniales rozrzad i cos ci sknocil ktos ,ale jak jak auto ma moc to nie tego wina . jesli bys mial zwalony halla albo stukowiec to auto mogby nie palic albo praca byla by cholernie nie rowna i straszny mul by był , no i Vag tez by pokazywał bląd
jeszcze jedno mi do glowy przychodzi czujnik TPS lub zblokowana klapka przepustnicy ( zdejmij gume co do niej jest zalozona i porusza klapka czy aby sie nie blokuje , dziwne zeby przy odpaleniu byly nizsze obroty niz po zagrzaniu , instrukcjie jak sprawdzic tps masz na forum, poszukaj nawet gdzies filmik widzialem na youtubie
ALE najpierw sprawdz tak klapke przepustnicy
Powodzenia i daj znac jak poszlo
do sprawdzenia czujnik polozenia przepustnicy,przeplywka czy klapka nie ocierajabko_nb pisze:sluchaj ja mialem ten sam problem plus wachania obrotow i winowajca okazal sie przekaznik nr 30 ktory jest pod kierownica , do tego doszlo czyszczenie przepustnicu i bajka na poczatku ok
1100 a potem opada ponizej 1000 obrotow , to tania rzecz i kup ja w ASO ja zaplacilem 50 zl za nowy i mam spokuj wiec nie szukaj w aparacie zaplonowym chyba ze wymieniales rozrzad i cos ci sknocil ktos ,ale jak jak auto ma moc to nie tego wina . jesli bys mial zwalony halla albo stukowiec to auto mogby nie palic albo praca byla by cholernie nie rowna i straszny mul by był , no i Vag tez by pokazywał bląd
jeszcze jedno mi do glowy przychodzi czujnik TPS lub zblokowana klapka przepustnicy ( zdejmij gume co do niej jest zalozona i porusza klapka czy aby sie nie blokuje , dziwne zeby przy odpaleniu byly nizsze obroty niz po zagrzaniu , instrukcjie jak sprawdzic tps masz na forum, poszukaj nawet gdzies filmik widzialem na youtubie
ALE najpierw sprawdz tak klapke przepustnicy
Powodzenia i daj znac jak poszlo
czujnik hall jak by zdychal auto by ci gaslo w czasie jazdy
czujnik połozenia przepustnicy raz sprawdzałem i przy otwieraniu 2 przepustnicy z miernika wszystko znika tak robiło na starym i kupiłem nowy zamienik o tych samych nr i robi tak samo przy otwarciu 2 znika wszystko na 1 a jak popuszcze troche to znowu wskazuje to czujnik na 100% walniety czy cos z przepustnica?