AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat
alicjaaa, przeczytałem cały temat i jestem pod wrażeniem jak dbasz o auto.
takie kobiety to perły wśród Was.
natomiast co do auta to mechanik albo założył szmaciankę od 1Y albo jeśli założył metalową to dokręcał bez klucza dynamometrycznego. jeśli tak to się nie może to udać.
a przy okazji zmiany uszczelki zamiast wydawać 300zł na frezowanie wału i nadal jeździć z duszą na ramieniu czy znów klin na wale nie poleci to proponuję wał od TDI założyć. przy tym koniecznie dokręcać jak księga nakazuje i na koniecznie nowej śrubie.
wtedy ten silnik przeżyje nie jedno nowe auto.
wiem bo sam mam takiego zmodzonego potworka w golfie tyle że z odprężeniem przesadziłem i w morzki są problemy z paleniem ale na zimę będzie audi z TDI'kiem pod maską
takie kobiety to perły wśród Was.
natomiast co do auta to mechanik albo założył szmaciankę od 1Y albo jeśli założył metalową to dokręcał bez klucza dynamometrycznego. jeśli tak to się nie może to udać.
a przy okazji zmiany uszczelki zamiast wydawać 300zł na frezowanie wału i nadal jeździć z duszą na ramieniu czy znów klin na wale nie poleci to proponuję wał od TDI założyć. przy tym koniecznie dokręcać jak księga nakazuje i na koniecznie nowej śrubie.
wtedy ten silnik przeżyje nie jedno nowe auto.
wiem bo sam mam takiego zmodzonego potworka w golfie tyle że z odprężeniem przesadziłem i w morzki są problemy z paleniem ale na zimę będzie audi z TDI'kiem pod maską