Tutaj prosze wpisywac sprawdzone zestawy LPG do danych silników:
Model samochodu
Typ silnika
Zestaw LPG
Plusy
Minusy instalacji
[Wszystkie]Polecane instalacje LPG
[Wszystkie]Polecane instalacje LPG
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez WOJTEK26, łącznie zmieniany 1 raz.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Model audi 80 B3
silnik 1.6 oznaczenie PP 70 KM gaznik 2EE
Instalacja BRC 1 generacja reduktor BRC AT90E 100 KW
koszt regeneracji reduktora to 80 zł plus regulacja u gazownika
zalety
prosta instalacja dwa elektrozawory benzynowy i gazowy
koszt instalacji to w tej chwili 1300 zł
trwałość reduktora to około 80 -100 tyś kilometrów pózniej wymiana membran w reduktorze i śmigamy dalej
wady
przy regularnym wymianie filtra gazu koszt około 10 zł i regulacji gazu wad nie stwierdzono
od sześciu lat
silnik 1.6 oznaczenie PP 70 KM gaznik 2EE
Instalacja BRC 1 generacja reduktor BRC AT90E 100 KW
koszt regeneracji reduktora to 80 zł plus regulacja u gazownika
zalety
prosta instalacja dwa elektrozawory benzynowy i gazowy
koszt instalacji to w tej chwili 1300 zł
trwałość reduktora to około 80 -100 tyś kilometrów pózniej wymiana membran w reduktorze i śmigamy dalej
wady
przy regularnym wymianie filtra gazu koszt około 10 zł i regulacji gazu wad nie stwierdzono
od sześciu lat
Audi B4
2,0 ABK
Stag 4 parownik Scoprion mini wtryskiwacze Matrix HD344 (m ewentualnie Valemary 1 ohmowe o skróconym skoku tez od biedy wydolą)
Zalety: pełna moc silnika, brak strzałów LPG, mniejsze spalanie niz na 2 generacji, praca silnika podobna do PB.
Wady: powiedzy ze cena i układ elektroniczny silnika musi byc w pełni sprawny inaczej beda problemy z praca na PB i LPG.
2,0 ABK
Stag 4 parownik Scoprion mini wtryskiwacze Matrix HD344 (m ewentualnie Valemary 1 ohmowe o skróconym skoku tez od biedy wydolą)
Zalety: pełna moc silnika, brak strzałów LPG, mniejsze spalanie niz na 2 generacji, praca silnika podobna do PB.
Wady: powiedzy ze cena i układ elektroniczny silnika musi byc w pełni sprawny inaczej beda problemy z praca na PB i LPG.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Audi 80 B4 2.0 ABK
Sterownik STAG 300-4
Reduktor Tomasetto AT09
Wtryskiwacze OMVL REG FAST (były Valteki ale są za wolne, mało precyzyjne, lubią się "zapętlać")
Powyższa konfiguracja to dobry kompromis cena-jakość.
Na OMVL jest lepsza kultura pracy na wolnych obrotach w ABK i ogólnie można nieco więcej wycisnąć z reduktora. Stosunkowo mała różnica pomiędzy praca na PB i LPG.
Sterownik STAG 300-4
Reduktor Tomasetto AT09
Wtryskiwacze OMVL REG FAST (były Valteki ale są za wolne, mało precyzyjne, lubią się "zapętlać")
Powyższa konfiguracja to dobry kompromis cena-jakość.
Na OMVL jest lepsza kultura pracy na wolnych obrotach w ABK i ogólnie można nieco więcej wycisnąć z reduktora. Stosunkowo mała różnica pomiędzy praca na PB i LPG.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok