Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 - ABK] dziura w gazie ,brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pawlik30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: kraków

Post autor: pawlik30 » 27 gru 2011, 21:27

jest problem bo ja nie psiadam waga a na komputerah u ruznyh mehersów nic nie wyhodzi mam dość płacenia za nic pomużcie coś wiecej bo ja już siadam

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 gru 2011, 21:29

Nie jestem elektrykiem, ale mam małe gówniane urządzonko pokazujące do 10kV - dla mnie wygląda jak zwykły miernik/tester (elektroniczny dodam).

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 27 gru 2011, 21:39

Tylko do sprawdzenia cewki nie trzeba miec nic takiego. Iskra ma skakać na mase około 1cm długosci. Cewke sprawdza sie omomierzem podłączajac miedzy mase a przewod WN. Ma wskazywać kilka ohm 1-5.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 gru 2011, 21:42

Okey, ale w moim przypadku szukałem przyczyny braku mocy więc sprawdzałem pełen przepływ począwszy od modułu...poprzez cewkę aż po samą świece. Według wskazówek elektryka samochodowego dokonywałem tych czynności i doszliśmy, że między modułem a cewką było zanikanie sygnału. I to właśnie ten miernik/tester to pokazywał. Występowały wahania. Przyczyna była prozaiczna a wykryta po śledztwie od A do Z.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 27 gru 2011, 22:15

Tylko miedzy modułem a cewka nie płyną napiiecia w KV tylko 5v. I zgadza sie napiecie ma zanikać, bo iskra powstaje w piku znikajacym z cewki strony pierwotnej.

Awatar użytkownika
Darek.K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 31 maja 2010, 11:46
Lokalizacja: Jaca (Hiszpania)

Post autor: Darek.K » 28 gru 2011, 00:49

Witam. Kolego pawlik30 wiem że to może trochę daleko ale polecam podjechanie do forumowicza jugo007 już nie jeden u niego był (ja sam oczywiście też ) i z Krakowa też tam jeżdżą facet ma sprzęt i doświadczenie zwłaszcza z tymi silnikami jeżeli cię to interesuje to poniżej masz link do jego profilu napisz do niego i na pewno coś poradzi. pozdr

https://audi80.pl/jugo007,u,13833.htm

pawlik30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: kraków

Post autor: pawlik30 » 28 gru 2011, 17:31

dzienki kolego za namiary pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl