Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 6A]Porządki po usunięciu Ke-motronica

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Filipek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 13 lis 2010, 15:46

[B4 6A]Porządki po usunięciu Ke-motronica

Post autor: Filipek » 25 gru 2011, 23:53

Siema Jakiś czas temu pozbyłem sie niewdzięcznego mechanicznego wtrysku na rzecz Digifanta I, po wymianie niezbędnych elementów został mi jeszcze jeden mało istotny chwast pod maska który musiałem usunąć czyli przepływomierz i rozdzielacz paliwa coś kombinowałem z zaślepieniem otworu po rozdzielaczu i odkręceniem klapy przepływomierza ale nie wyglądało to estetycznie. Zostało mi jeszcze wyjście awaryjne wstawienie stożka, troszkę się wahałem ze względu na niechlubna sławę f. stożkowych ale w miarę tanio skompletowałem części i wszystko zmontowałem a wygląda to tak:

http://www.aukcjoner.pl/gallery/008027270-1.html#I1

Jak to zwykle bywa jest ale :-x zamawiając stożek wyglądał on na zdjęciu na wiele większy ze aż zastanawiałem się czy aby nie za duży, ku mojemu zdziwieniu okazał się ze jest wiele mniejszy niż go sobie wyobrażałem.
Jak myślicie nie jest on przymały??

Zastanawiam się tak dla tego ze na BP nie wyczułem żadnej zmiany(ale tu tez może być coś nie tak bo w digi jeszcze mam soft pod 1,8 16v) ale na LPG jest straszna tragedia bo od 2700obr do 3200obr pojawia się straszliwy spadek mocy a w zamian tylko słychać głośne buczenie. Wiem ze na pewno muszę pojechać na regulacja gazowni i wtedy się wszystko wyjaśni, a co wy o tym myślicie?

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 26 gru 2011, 12:48

Jedno to to, ze nie czujesz zmiany na lepsze po zalozeniu tego filtra to poniekad jest wina ustawienia gazu, badz co badz zakladajac stozek "zepsules" AFR, ktore (zakladajac ze wczesniej bylo prawidlowo ustawione).
Nastepna rzecz, kazdy filtr ma swoja specyfike wiec nie wystarczylo kierowac sie jego rozmiarem zas przeznaczeniem.

Filipek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 13 lis 2010, 15:46

Post autor: Filipek » 26 gru 2011, 13:42

Co mnie najbardziej zdziwiło jak wybierałem filtr to ze właśnie nie było nic podane o jego parametrach ani na stronie producenta ani na stronie sklepu gdzie go zamawiałem tak samo na pudelku nic nie napisali o zastosowaniu jedynie wymiary i nic więcej no może tylko suche info. marketingowe.

http://www.knfilters.com/search/product ... od=SN-2620

Awatar użytkownika
Baraccus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2009, 18:02
Lokalizacja: Rybno

Post autor: Baraccus » 27 gru 2011, 23:08

jaki masz gaz? moze teraz ci sie robi cos w stylu 'turbo dziury'... jezeli masz instalacje starego typu to w takim przypadku pomogl by bloss do gazu

Filipek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 13 lis 2010, 15:46

Post autor: Filipek » 28 gru 2011, 22:07

Gaz mam na blosie a z gazem myślę ze nie będzie większych problemów... regulacja powiną wystarczy no chyba ze stożek jest za mały!?

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 11 lut 2012, 12:20

Filipek, wyregulowałeś gaz? Jak obecnie zachowuje się auto?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl