[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
dalsza część fotek..
Głowiczka juz zamontowana, auto przejechało juz 1500 km i wyglada na to, że wszystko działa prawidłowo :mrgreen:
Krótszy dolot i większe zawory ssące robią robotę , auto więcej spala, ale jest dużo mocniejsze no i krótsza skrzynia sprawia, że przy zmianie biegu na wyższy nie czuć, że auto gorzej jedzie.
Przerobiłem układ wspomagania hamulców tzn podłączyłem serwo między gaznik a kompresor ( poprzednio wpięty był w kolektor ssący co przy doładowaniu nadymało serwo mieszanką ). Poniżej wrzucam kilka fotek z efektu mojej pracy
Krótszy dolot i większe zawory ssące robią robotę , auto więcej spala, ale jest dużo mocniejsze no i krótsza skrzynia sprawia, że przy zmianie biegu na wyższy nie czuć, że auto gorzej jedzie.
Przerobiłem układ wspomagania hamulców tzn podłączyłem serwo między gaznik a kompresor ( poprzednio wpięty był w kolektor ssący co przy doładowaniu nadymało serwo mieszanką ). Poniżej wrzucam kilka fotek z efektu mojej pracy
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Filmik nagrywany "na pusto", tzn jechałeś sam bez żadnego bagażu, tak ?
Ciekawe jak by to jechało z 4ma osobami na pokładzie + konkretny bagaż :mrgreen:
Jak dla mnie pomysł z sprężaniem mieszanki LPG i powietrza jest co najmniej niebezpieczny, bo to jest palne, a palne po sprężeniu jest wybuchowe, tak więc przy jakiejś nieszczelności może być bardzo nieciekawie :roll:
Ciekawe jak by to jechało z 4ma osobami na pokładzie + konkretny bagaż :mrgreen:
Jak dla mnie pomysł z sprężaniem mieszanki LPG i powietrza jest co najmniej niebezpieczny, bo to jest palne, a palne po sprężeniu jest wybuchowe, tak więc przy jakiejś nieszczelności może być bardzo nieciekawie :roll: