Zacznij od najprostszych rzeczy sprawdź czy na korku oleju niema nalotu takiego maślanego,
czy przy kole pasowym pompy wody nie cieknie płyn (czasem na wyłączonym silniku nic nie kapie dopiero po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu),
czy w zbiorniczku wyrównawczym niema osadu tłustego z oleju,
czy korek zbiorniczka wyrównawczego prawidłowo upuszcza ciśnienie.
Długo walczyłem u siebie z układem chłodzenia i mechanior też od razu stwierdził uszczelkę, a wina leżała po stronie pompy (nieszczelny oring na wirniku) i korka (nie upuszczał ciśnienia). Efekt był podobny do uszczelki ubywało płynu i bulgot po odkręceniu korka.
[80 B4 1.9 AAZ] Szybko rosnąca temp. silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bzdury gadali <uhh> TD i TDI to zupełnie inna bajka ,choć dla co niektórych różnica polega tylko na tym że TDI posiada interculer a TD nie ,i choć to jest prawda (niedokońca bo 1,6 TD posiadał IC ) ,to najwazniejsza różnica tkwi zupełnie gdzie indziej ,min. w sposobie i miejscu wtrysku paliwa...no i dzięki tej różnicy TDi bije na głowę TDeka praktycznie we wszystkimQuall1346 pisze:No tak ale gadali ze pierwsze modele TDI są ponoć identyczne jak moje TD