Kurde, fajnie że ktoś docenia czyjąś pracę Z jazdą nie jest tak źle, trochę twardo, ale można to przeżyć! Z taką felą muszę się "przemęczyć" do wiosny, wtedy może wjedzie nawet BBS RS, lub coś podobnego.
Myślałem jeszcze o takiej motce żeby kierunki i halogeny na żółto zrobić. Co wy na to?
Mam ciekawostke. Wlasciwie powienienm tez to poruszyc w innym temacie o silnikach 5cylindrowych. A chodzi o urzadzonko "euroTR2" ktore jest umiejscowione pod zbiorniczkiem wyrownawczym. Jest na nim napisane Audi 90 2.3 NG wszystko sie zgadza. Od tego urzadzonka leci wiazka do zaworu krokowego, oraz do drugiego czujmika temp wody ktory umieszczony jest na wezu wchadzacym przez grodz silnika do wewnatrz.
Jest to przeróbka na normę spalin Euro 2. Jak masz w aucie kata i spełnia normę Euro 1, to możne go lekko upradować. W niemcowni tak robią, bo płaci się tam podatek za spełnianie norm emisji spalin. Nie wiem czy to zamula silnik czy nie, ale skoro spaliny są czystsze, a robi to tylko elektronicznie, to pewnie trochę tak..
W niemcowni jest pełno takich zestawów do przeróbek, spotkałem się z kilkoma. Robią to tylko po to żeby mniej płacić podatku