załóż wężyki nowe najlepiej GATES'a gumowe doprzelewów. to chyba jedyna rzecz jaka się inżynierom Gates'a udała bo paski zaczeli na potęgą chrzanić.
jest też opcja że masz nadłamane króćce od przelewów. w tym wypadku pomoże niestety tylko jedno

wymiana całych wtryskiwaczy bądź samych korpusów niestety jest to koszt 200zł+ jeśli chodzi o komplet dobrych używek. ten drugi nie warto się bawić żeby kupować same korpusy bo i tak trzeba ciśnienia regulować itd.
u Ciebie na 99% są wtryskiwacze dwusprężynowe. do których nie idzie dostać końcówek i w dodatku tylko niektóre zakłądy poradzą sobie z ich wyregulowaniem ( PRAWIDŁOWYM ) obydwóch ciśnień
ich symbol jest KCA 27 S 77 i są odrobinę dłuższe od zwykłych wtryskiwaczy.
również tu może tkwić przyczyna gorszego rozruchu jak i małej mocy