życzę tobie i sobie by to za szybko nie nastąpiła, a najlepiej wcale <ok>arwam pisze:jak nam bedzie potrzeba Ty pójdziesz zregenerować a ja poszukam używki <ok>
[1.9 TD AAZ] Cieknące turbo
Trochę od d... strony zaczynasz z tą turbiną.Małek pisze:A co do regeneracji wolałbym jednak kupić jakieś używane, wtedy będę miał dwie turbiny, jak oddam do regeneracji to nie wiadomo ile pojeździ, chciałbym żeby działała troche dłużej niż 6 czy 12 miesięcy
To że tam olej jest to na 99% robota odmy, padł Ci zapewne separator oleju i oliwa idzie na dolot.
Ślimaka założyć nowego to nie sztuka tylko czy w tym wypadku to ma sens. Wsadzisz nową lub zregenerowaną suszarę a olej i tak nie zniknie bo odma dalej będzie go tam pluć.
Zrób wolną odmę pojeździj trochę, a turbina sama się ładnie wyczyści.
Widzę zresztą że masz wielką ochotę tą turbinkę zmienić i tu mam małe pytanko: Sprawdzałeś chociaż wirnik czy ma jakieś luzy :?:
Wywal odme pod samochód, zaślep EGR-a pojeździj trochę i zobacz co się będzie działo <ok>
hudy pisze:arwam napisał/a:
jak nam bedzie potrzeba Ty pójdziesz zregenerować a ja poszukam używki
życzę tobie i sobie by to za szybko nie nastąpiła, a najlepiej wcale
u mnie jak tylko z łóżka wyjdę to się biorę za zmianę turbiny i w golfie z GT2052V na turbo z silnika CAHA 2.0TDI 16V 170KM a GT2052V idzie do audi