Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s 89r] problem z Silnikiem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Peciek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 25 wrz 2007, 13:20

[B3 1.8s 89r] problem z Silnikiem

Post autor: Peciek » 25 wrz 2007, 13:33

Witam.Mam niesamowity problem ktory mnie ciagle irytuje a mianowicie mam audi 80 b3 z silnikeim 1.8s na gaźniku z jednopunktowym wtryskiem i mam niestety bardzo duzy proble,:gdy silnik jest zimny to jedzie normalnie,wszystko w bardzo dobrym porzadku.Natomiast gdy dostaje temperatury to niestety strzela w gaznik i strasznie szarpei,nierowno pracuje ze sie jechac nieda,niemozna w zadny sposob przyspieszyc bo strasznie strzela i trzesie całym samochodem.Ostatnio wymieniłem uszczelke pod gaźnikeim bo ją rozerwało i odwiedziłem mechanika.Stwierdził ze to wina aparatu zapłonowego i kazał go wymiei ze swiecami i przewodami.Wymienił je i ustawił zapłon oraz wszystkie filtry:paliwa i powietrza.Auto jest z gazem i tam tez wymieniłem.Tak samo dzieje sie na benzynie.To samo.Jedynie to co silnik normalnie chodzi powyzej 4,5 tysiaca obrotow/min.Prosze jesli ktos zna odpowiedz na moj problem niech napisze,błagam pomozcie!!!
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2007, 14:02 przez Peciek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 25 wrz 2007, 14:04

A cewkę i moduł zapłonowy oraz czujnik halla też wymienił? Bo bardzo wiele wskazuje jednak na problemy z układem zapłonowym. Postaraj się o jakąś dobrą cewkę na podmianę, na próbę. W nocy sprawdź czy nie masz dyskoteki pod maską (przebicia na kablach).

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 25 wrz 2007, 22:41

Witam

Ja mam podobny problem na silniku wielopunktowym, zimny silnik pracuje eleganco jednak obroty delikatnie faluja, po lekkim nagrzaniu podszarpuje i to konkret, pojawia sie rowniez siwy i czarny dymek, oleju ie bieze plyn tez ok. lecz po dobrym rozgrzaniu i jak dostanie po garach wsio sie normuje na jakis czas, sp zalewa swiece i sa podczarniale. Czy moze byc to sada? PS sorka za wtracenie do tematu

wolfik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 25 mar 2007, 12:02
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wolfik » 26 wrz 2007, 18:51

Bartek, sprawdź ustawienie klapy przepływomierza.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 26 wrz 2007, 22:56

Kolego wolfik czy muglbys sprecyzowac jak to zrobic? i gdzie dokladnie i kturego

Awatar użytkownika
Z-D-E-N-E-K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Z-D-E-N-E-K » 26 wrz 2007, 23:17

bartek18150, zrób restarcika kompa i zobacz czy się poprawiło,jeżeli nie odepnij czujnik położenia przepustnicy wtedy komp powinien przejść w tryb awaryjny i powinien pracować już normalnie nie polecam jednak dłuższych jazd nawet jak będzie normalnie bo wtedy auto pali jak smok

Peciek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 25 wrz 2007, 13:20

Post autor: Peciek » 27 wrz 2007, 06:53

Danek dzieki w moim przypadku było to.szykałem modułu i cewki i kupiłem nowe i auto juz jezdzi bez problemow.Dzieki i pozrawiam

patryk999
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 12 maja 2007, 18:57

Post autor: patryk999 » 20 paź 2007, 12:47

Witam. Miałem podobny problem w silniku 1.8 s na jednopunkcie , mianowicie na zimnym silniku było ok. lecz jak się już nagrzał to niedało się nim jechać bo skakał jak koziołek tzn. dziwnie reagował na gaz. Jak się puźniej okazało w aparacie zapłonowym było zwarcie na przewodach z czujnika halotronowego.

aroslaw

Post autor: aroslaw » 06 sty 2008, 14:23

witam, a co to moze byc ze na zimnym silniku telepie na wolnych i przy dodawaniu gazu, na rozgrzanym silniku jest ok

silnik 1,8 mechaniczny wtrysk + lpg ...

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 06 sty 2008, 16:02

sprawdz zawor dodatkowego powietrza moze byc zakleszczony

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl