Witam. Mam taki mały problem z moim 7A (niestety znowu).
Kody błędów pokazały mi uszkodzodzenie aparatu zapłonowego. Aparat zakupiłem zmieniłem, założyłem, silnik normalnie odpalił, potem próba ustawienia zapłonu na lampke i wtedy olśnienie, w tym silniku kręcenie aparatem nic nie daje.
Zgasiłem auto, ponieważ chciałem zmienić jeszcze filtr powietrza.
Filtr zmieniłem, poskładałem wszystko, wsiadam do auta, przekręcam stacyjkę, zapalają się kontrolki, pompa paliwa zrobiła bzzzzzzzyt i tu zdziwienie silnik nie odpala.
Sprawdzam, brak iskry. Szukam gdzie. Napięcie dochodzi na cewkę ale z cewki już nie.
Podmieniałem potem na stary aparat i problem ten sam, brak wyjścia z cewki.
Jako że było już późno i nie miałem czasu sprawdzić kodów, wiec tego nie zrobiłem, ale dzisiaj postanowiłem spróbować na nowej cewce. I tu po wejściu do auta ZONK. Przekręcam stacyjke, brak czerwonych kontrolek, brak dźwięku pompki paliwa, ale rozrusznik kręci (choć nadal nie ma iskry). Oświetlenie deski jest, światła działają, migacze tak samo, brak świate wstecznego oraz nie można uruchomić blokady tylnej osi (nie zapalają się kontrolki).
Proszę o podanie możliwości co mogę sprawdzić, ewentualnie od czego zacząć co może być przyczyną. W niedziele auto miało być atrakcją WOŚP, miałem wozić ludzi za pieniądze a tu taka awaria.
PS. Proszę o przesłąnie na mojego maila, schematu elektryki do 7A wersja 170KM rok 89.
lub podania linka skąd mogę go ściągnąć.
Z góry dzięki za pomoc, ponieważ nie chcę zawieść organizatorów WOŚP.
[AUDI COUPE 2.3 20V 7A) Najpierw brak iskry, padły kontrolki
Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Przejdź do
- Audi 80/90 - Forum podstawowe
- ↳ Przedstaw się nam
- ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
- ↳ Dział Forum Audi 80
- ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
- ↳ Polecam/Odradzam
- ↳ Polecam lub nie Klubowicza
- ↳ Polecam lub nie spoza forum
- ↳ Na każdy temat
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ Klub Audi 80
- ↳ dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
- ↳ Gadżety
- Audi 80/90 - Forum Techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG.
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe.
- ↳ Silniki V6
- ↳ Zasilanie LPG
- ↳ Inne.
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki TD
- ↳ Silniki TDi
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne.
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne.
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
- ↳ Zawieszenie tylne
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
- ↳ Wahacze, zwrotnice
- ↳ Inne.
- ↳ Elektryka i elektromechanika
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
- ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne.
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
- Firm / usług / reklamy
- ↳ Promocje, reklamy firm.
- Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Naprawy
- ↳ Inne.
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB.
- ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
- Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
- ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
- ↳ Audi 80/90 - B3.
- ↳ Audi 80/90 - B4.
- ↳ Audi Coupe / Cabrio.
- ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
- ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
- ↳ Motocykle, skutery i quady.
- ↳ Archiwum starych zdjęć.
- Audi 80/90 - Centrum
- ↳ Aktualności
- ↳ Ciekawostki i galerie
- ↳ Historia modeli
- ↳ Wyposażenie
- Audi 80/90 - Ogłoszenia
- ↳ Kupię
- ↳ Zamienię
- ↳ Usługi
- ↳ Sprzedam pojazd
- ↳ Sprzedam części
- ↳ Rzeczy różne
- Usunięte, zbędne tematy