Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Compi by Duo] wszystkie compietition takie same str 29

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 04 sty 2012, 21:29

to po uja ci quattro jak tylko w lecie nim jeździsz :?: :mrgreen:

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 04 sty 2012, 21:33

Barto

Przeciez tam sniegu nie ma :mrgreen: U nas ledwo co popruszyło :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 04 sty 2012, 21:34

chciałem miec bardzo compi a jakoś w osce nie robili i musiałem kupić quattro ;-) poza tym co to jedno quattro w domu ? ;-)

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 04 sty 2012, 21:36

ty to chyba w każdej budzie masz 80 Q na placu :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 04 sty 2012, 21:40

co na placu to na placu, a co pod domem to inna sprawa ;-) Tobie też by się przydało tam w górach quattro, spróbuj kiedyś :mrgreen:

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 04 sty 2012, 21:43

duo pisze:obie też by się przydało tam w górach quattro, spróbuj kiedyś :mrgreen:
eee tam takim quattro to pojadę bez problemu w zimie, a ja lubię przygody, ten dreszyk emocji czy mnie braknie czy może nie i temu jeżdżę ośką :mrgreen: ale spróbuje kiedyś <quattro> <ok>

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 04 sty 2012, 22:55

Gratuluje projektu, co ciekawe zdarzaja sie competition z padnietym silnikiem za ciekawą cene. Niedawno tez była. Głównie wtrysk (bo sie mało kto na nim zna:D) albo panewka obrócona

Anyway, Compi jest jedyna w swoim rodzaju wiec co do silnika jeżeli ja miałbym Compi to starałbym sie wzmocnić moc ACE np. przez Turbo zachowująć przy tym ori wygąd. A wiem że sie da. Można zrobić niezłego potwora z tego lub bliźniaczego 1.8 16v KR na gratach z S2. Moce rzedy 320 KM to nie aż tak duży problem.
Oczywiscie jaky było 2.2T 20V to bardziej bym sie cieszył

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 04 sty 2012, 23:08

marszall pisze:Gratuluje projektu, co ciekawe zdarzaja sie competition z padnietym silnikiem za ciekawą cene. Niedawno tez była. Głównie wtrysk (bo sie mało kto na nim zna:D) albo panewka obrócona

Anyway, Compi jest jedyna w swoim rodzaju wiec co do silnika jeżeli ja miałbym Compi to starałbym sie wzmocnić moc ACE np. przez Turbo zachowująć przy tym ori wygąd. A wiem że sie da. Można zrobić niezłego potwora z tego lub bliźniaczego 1.8 16v KR na gratach z S2. Moce rzedy 320 KM to nie aż tak duży problem.
Oczywiscie jaky było 2.2T 20V to bardziej bym sie cieszył
akurat moje compi miało padniete 2 wtryski i sonde lambda, a silnik jest ok. Swoje ACE bedziesz wzmacniał albo utrurbiał ?

masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 05 sty 2012, 07:07

Ace to sie nadaje tylko na przeróbkę na elektroniczny wtrysk ze startu.
U Duo jawi się być może niedługo pod maską the power of diesel.
Choć w sumie każdy robi tylko swap na coś mocniejszego i nowszego. A nie można by tak 1.3 na gaźniku z passata b1 lub 1.5 diesel?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 05 sty 2012, 07:36

Wsumie dopiero szukam Audi z ACE ale mam golfa z silnikiem 9A (cyli poprzeczny bliźniak ACE) przerobionego na digifanta od G60 + wałki od ABF'a + pare innych rzeczy i mam prawie 160 KM a wsumie można jeszcze obrobić głowice i dać ostre wałki. Mozna też wsadzić tam turbo razem z kolektorem od S2 (obciąc jeden gar) i już masz turbo. Wtrysk z g60 do sterowania turbem sie idealnie nadaje bo g60 to przeceiż kompresor tylko trzeba soft w kompie obrobic. No i odprężenie ale na to tez są sposoby.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=117050

prosze bardzo Golf II Syncro tylko na innym (wiekszym) turbo

LU CASH

Post autor: LU CASH » 05 sty 2012, 12:38

duo pisze:
LU CASH pisze:przecie to folia :roll:
wpadnij kiedyś do mnie zobaczysz wreszcie karbon na żywo to nie będziesz więcej głupot pisać :mrgreen:
Wiem -mam zegary z karbonem .


To którym autem Duo sie wybierasz ? :-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 sty 2012, 18:30

marszall pisze:Wsumie dopiero szukam Audi z ACE ale mam golfa z silnikiem 9A (cyli poprzeczny bliźniak ACE) przerobionego na digifanta od G60 + wałki od ABF'a + pare innych rzeczy i mam prawie 160 KM a wsumie można jeszcze obrobić głowice i dać ostre wałki. Mozna też wsadzić tam turbo razem z kolektorem od S2 (obciąc jeden gar) i już masz turbo. Wtrysk z g60 do sterowania turbem sie idealnie nadaje bo g60 to przeceiż kompresor tylko trzeba soft w kompie obrobic. No i odprężenie ale na to tez są sposoby.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=117050

prosze bardzo Golf II Syncro tylko na innym (wiekszym) turbo
ten golf akurat jest mojego kolegi ;-)
mnie osobiście nie kręcą póki co takie inewestycje. Prawdpodobnie nie dorosłem do tego żeby oszczędności życia pakować w takie projekty bo żeby robić coś takiego równocześnie z innymi obecnymi wydatkami to mnie na to nie stać. Dla mnie w tej chwili najważniejszy jest budowa domu i rozwój firmy.
LU CASH pisze:
duo pisze:
LU CASH pisze:przecie to folia :roll:
wpadnij kiedyś do mnie zobaczysz wreszcie karbon na żywo to nie będziesz więcej głupot pisać :mrgreen:
Wiem -mam zegary z karbonem .


To którym autem Duo sie wybierasz ? :-)
a Ty tych zegarów nie masz przypadkiem właśnie oklejanych ?
jeżeli masz na myśli wośp to mnie nie będzie .. weekend spędzam w Krakowie.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 05 sty 2012, 19:22

Ja myslałem że poprostu jak zastanawiasz sie nad swapowaniem to podałbym Ci dobra alternatywę. Na początek możesz zapodać DIGI I i tez poczujesz rożnicę

masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 05 sty 2012, 21:17

marszall pisze:Wsumie dopiero szukam Audi z ACE ale mam golfa z silnikiem 9A (cyli poprzeczny bliźniak ACE) przerobionego na digifanta od G60 + wałki od ABF'a + pare innych rzeczy i mam prawie 160 KM a wsumie można jeszcze obrobić głowice i dać ostre wałki. Mozna też wsadzić tam turbo razem z kolektorem od S2 (obciąc jeden gar) i już masz turbo. Wtrysk z g60 do sterowania turbem sie idealnie nadaje bo g60 to przeceiż kompresor tylko trzeba soft w kompie obrobic. No i odprężenie ale na to tez są sposoby.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=117050

prosze bardzo Golf II Syncro tylko na innym (wiekszym) turbo
Golf z mojej wioski :). Jeździć jeździ, ale tam trzeba włożyć 10k pln na same graty na których oparty jest projekt rozbudowy silnika.
Za połowę kupujesz kompletny swap 2.2 20v turbo.
A ze duo z tego co mi czasami wspomina chciałby sobie kompim częściej pojeździć, a 4000s zostawić na suche niedziele, dlatego myśli nad silnikiem dynamicznym i oszczędnym. A też jak wiadomo ace w aktualnym setupie pali dużo i g.... jedzie. Jak będzie to juz czas pokaże. Trochę zachowałem się jak rzecznik prasowy ale skoro ciągniesz temat to pozwoliłem sobie.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 21:21 przez masrepus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 sty 2012, 21:17

marszall pisze:Ja myslałem że poprostu jak zastanawiasz sie nad swapowaniem to podałbym Ci dobra alternatywę. Na początek możesz zapodać DIGI I i tez poczujesz rożnicę
trzeba wydać ok 2000 a i tak to dalej bedzie to smietnik, sorry ale ace jest takie nie inne i nikt mnie nie przekona zebym go polubił. Wole wydać 4000 i mieć porządnego diesla. Jedni mi przyznadzą rację inni nie. Tutaj nie mówię co jest mądrzejsze, to jest poprostu moja wola i tyle.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl