Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,8 b3] problem z obrotami

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
tomek44480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52

[1,8 b3] problem z obrotami

Post autor: tomek44480 » 02 sty 2012, 13:24

Witam, koledzy pomozcie, problem jak w temacie, a mianowicie, na benzynie na wolnych obrotach trzyma 1000 obr/min na gazie natomiast roznie, albo 1000 albo 2000 jak sie rozgrzeje, gazownicy mowia ze to parownik, drudzy ze to nie parownik, instalacja zwykla, dodam ze to wstrysk mechaniczny.

Sniq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 06 wrz 2011, 17:49

Post autor: Sniq » 02 sty 2012, 13:38

Cześć, Ja mam tez ten sam problem . Tylko u mnie na benzynie mam normalne obroty a na gazie (zwykła instalacja ) mam 2000 obrotów . szukałem w internecie ze to jakiś czujnik od gazu . a jaki to nie wiem :(

tomek44480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52

Post autor: tomek44480 » 02 sty 2012, 19:15

Na benzynie to i u m nie sa normalne obroty, ale mam watek, ponoc kwestia podcisnienia, gdzies moze lapac lewe powietrze, sprawdze temat, weze do przejrzenia i guma w ktora jest gaz wpiety. gdyby ktos mial pomysl, piszczie.

Sniq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 06 wrz 2011, 17:49

Post autor: Sniq » 04 sty 2012, 16:43

u mnie z wezami jest ok . ja juz pomyslow nie mam .

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2012, 16:57

Koledzy a jakie oznaczenie silnika posiadacie?

tomek44480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52

Post autor: tomek44480 » 04 sty 2012, 19:07

Mam silnik 112 konny z oznaczeniem DZ, dzis przy wymianie rozrusznika zauwazylem ze jeden z czujnikow od podcisnienia jest odlaczony, zobaczymy jak teraz bedzie sie krecic.

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 05 sty 2012, 00:11

a spalanie tez wzrosło na LPG?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 sty 2012, 06:54

tomek44480 pisze:Mam silnik 112 konny z oznaczeniem DZ, dzis przy wymianie rozrusznika zauwazylem ze jeden z czujnikow od podcisnienia jest odlaczony, zobaczymy jak teraz bedzie sie krecic.
sprawdź zawór dodatkowego powietrza

tomek44480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52

Post autor: tomek44480 » 05 sty 2012, 14:12

Spalenie jesli trzymal 2000 obr/nim to w stojac w korku bylo duze okolo 15l, w trasie mozliwe ale wzroslo. Podłączylem ten czujnik, teraz zrobilem 100 km i trzymal obroty 1000-1200 jeszcze przejade sie na ustawienie spalin i zobaczymy spalanie. wiec narazie mam problem rozwiazany, zobaczymy co dalej:)

[ Dodano: 2012-01-19, 17:23 ]
Pojezdzilem troszke i spalenie nawet ok, na 21L 260 km, a teraz mam takie problemy, na wolnych obrotach czuc gaz w kabinie, czego wczesniej nie bylo i faluje obrotami 800 - 1200, co z tym zrobic?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl