Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[2.0 ABK 115 HP] Obroty zostają-co robić?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sh@rki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 03 sie 2011, 16:21
Lokalizacja: Lubelskie/Włodawa

[2.0 ABK 115 HP] Obroty zostają-co robić?

Post autor: sh@rki » 05 sty 2012, 20:24



Siema wszystkim. A więc jak na filmiku, dzieję się taka sytuacja.
Co wymieniłem: Czujnik niebieski ( dzisiaj ) Przekaźnik nr.30 ( miesiąc temu ) Czujnik temp ( w chłodnicy - dzisiaj ) Adaptacje przepustnicy ( 2 tyg temu )
I nic sie nie zmienia :/
Co może być tego przyczyną?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 05 sty 2012, 21:47

sh@rki, Sprawdzałeś ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu?Dzieje się tak na PB czy LPG?

sh@rki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 03 sie 2011, 16:21
Lokalizacja: Lubelskie/Włodawa

Post autor: sh@rki » 06 sty 2012, 00:18

Dzieje sie tak i na PB i na LPG. Dodam ze LPG mam sekwencje.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 sty 2012, 00:31

Lewe powietrze?

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 06 sty 2012, 10:23

Witam. Mam ten sam problem z tymi obrotami :-/ Z tym że nie zawsze. Zauważyłem że dzieje się to tylko w zimne dni i to nie zawsze. W tamtym roku w zimę co chwila obroty zawieszały mi się :-| W temperaturach dodatnich problem w ogóle nie występował :-D Czasem pomagało delikatne dotknięcie pedału gazu i problem znikał...ale tylko do momentu ponownego zwiększenia obrotów gdzie znowu obroty się zawieszały:-/ Wydaje mi się że może to być czujnik położenia przepustnicy :?: ale zastanawia mnie to że zależne jest to od tem. jaka panuje na zewnątrz :-?

sh@rki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 03 sie 2011, 16:21
Lokalizacja: Lubelskie/Włodawa

Post autor: sh@rki » 06 sty 2012, 10:49

krisiun1 pisze:sh@rki, Sprawdzałeś ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu?Dzieje się tak na PB czy LPG?
Ale wczesniej nie mialem tego problemu. To zaczeło sie po tym jak podłączyłem nowy silnik krokowy. podłączałem 3 sztuki i na każdym tak samo.

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 08 sty 2012, 12:06

Jeśli masz źle wyregulowany naciąg sprężyny przepływomierza to będzie schodził z obrotów tak gwałtownie że będzie się dusił/zgaśnie, albo będzie schodził bardzo powoli z obrotów, tak jak u Ciebie. Sprawdź to. Najpierw najlepiej odepnij wiązkę od przepływomierza zapal samochód i zobacz jak wtedy będzie się zachowywał. Jeśli ok, to już wiadomo że przepływka do wyregulowania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl