Tak czytam i z szoku nie mogę wyjść :mrgreen: , wszystkie nowe termostaty są wadliwe
No widzisz. A jednak zdarza się. Poszperaj po forum, na pewno znajdziesz kilka postów gdzie koledzy piszą o problemach z nowymi termostatami i dopiero, któryś tam z kolei zadziałał jak trzeba.
pajak100 pisze:Sprawdzić można każdy termostat w garnku na kuchni z termometrem rteciowym w ręku
no tak, ale trzeba to zrobić przed montażem. Poza tym
k44761 pisze:Po wymianie wszystko bylo ok przez 10 km.
czyli jakbyś sprawdzał w garnku to nic by nie wykazało, a w autku... lipa

.
pajak100 pisze:Poza tym układ chłodzenia poza dwoma obiegami ma jeszcze trzeci obieg, a mianowicie - cienki wężyk prowadzący od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego.
Ten wężyk nie ma za wiele wspólnego z dużym obiegiem, tym wężykiem wraca nadmiar płynu do zbiorniczka, a nie powietrze.
pajak100 pisze:a temperaturę ocenić po nawiewie powietrza w kabinie.
Nagrzewnica w audi jest na tyle wydajna, że już przy 50* w środku jest sauna

.
pajak100 pisze:Należy też wziąć poprawkę na to, że ostatnio strasznie się ochłodziło.
To nie ma znaczenia, sprawny układ zawsze trzyma temperaturę 80-95*C i temp. nie może spadać poniżej 70*C Zwłaszcza w trasie. Bo wysokie obroty silnika i niedogrzanie to potencjalne kłopoty.
pajak100 pisze:Jeżeli komuś nie podoba się jego termostat niech po prostu zasłoni sobie chłodnicę dyktą i sprawa z głowy.
No nie, takie rzeczy to tylko w erze

. Bez jaj, to nie syrenka
