1.
Przepustnica od NG.
Słyszałem, iż ma większe światło i zastosowanie jej oraz przy okazji delikatna polerka, sprawiają, że autko reaguje dużo lepiej na gaz. Pytanie brzmi czy faktycznie to coś da? Oraz prośba, czy jest możliwość wstawienia fotek dwóch przepustnic.
2.
Kolektor ssący od NG.
To mój kolektor, proszę nie patrzeć na zaznaczenie. Widać gdzie się kończy.
A tutaj widać kolektor od NG. Jest on wyraźnie krótszy.
Proszę mnie tutaj nie glebić od razu, nie mam jakiejś specjalistycznej wiedzy mechanicznej. Biorę to na chłopski rozum. Krótsza droga paliwa do cylindrów, więcej koni.
Tak samo myślę o różnicach w silnikach np.
PS 115KM, NG 136KM = Różnica 21KM
NM 160KM, 7A 170KM = Różnica 10KM
Mała różnica jest w przypadku silników 20-zaworowych, więc wydaję mi się, że i w 10V będzie podobna, a jest ona delikatnie przyblokowana rzeczami o których właśnie tutaj piszę.
3.
Rurki od wtrysków.
Są długie i pozawijane. Czy skrócenie ich w jakiś sposób poprawiło by efektywność wtryskiwania paliwa?
PS W planach jest założenie wtrysku od Transportera T4 2.5L 5zyl, Digifanta. Więc podpunkt 3 traktuję jako ciekawostkę.
Pozdrawiam!