witam panowie mam dosc ze tak powiem laicki problem (nie bijcie tylko) ostatnio wymienialem sonde lambda(zamiennik MM) kabelki wsjo tak jak w instrukcji ze dlugosc itd tylko jest pewien problem bo tak czarny kabel to pikus bo jest jeden :oops: ale mam jesczze dwa biale i pytanie czy (nazwijmy to najprosciej) jest roznica ktory polacze od sondy z tym od wtyczki czy wsjo ryba?? mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi i nie bedziecie sie glosno smiac :oops: :oops: :lol:
pozdrawiam
a tak na marginesie czy orginalne sondy do Audi sa zakonczone tymi "wtyczkami" czy tez golym kablem ktory sie lutuje?? :oops: :mrgreen:
[80 B4 ABT] Podlaczenie sondy lambda
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
[80 B4 ABT] Podlaczenie sondy lambda
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2007, 08:29 przez homer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Zgadza się, tak jak pisał Kokolino1. Białe przewody to zasilanie grzałki i nie ma znaczenia jw jakiej kolejności je wepniesz. Czarny to przewód sygnałowy. Zwróć tylko uwagę by sygnałowego nie podpiąć do któregoś wyjścia na grzałkę, bo puścisz 12V na warstwę aktywną sondy. Nie sądzę byś mógł popełnić taki błąd, ale wolę uprzedzić.
PS. Popatrz na temat, tak ma wyglądać tytuł wątku.
PS. Popatrz na temat, tak ma wyglądać tytuł wątku.