[B4 1Z] Tuleje i sworzeń wahacza.
[B4 1Z] Tuleje i sworzeń wahacza.
Właśnie wróciłem z przeglądu samochodu. Ogólnie spoko ale jest drobny mankament w zawieszeniu:
*Tuleje met. - gum. wahacza dolnego x4
*Sworzeń wahacza prawego
I teraz interesują mnie informacje jakiej firmy najlepiej kupić te elementy. Jakie to koszty? Na Allegro widziałem tuleje w zestawach po 57zł ale nie wiem czy warto takie brać? Mechanik mówił, że kupię je po 10zł szt. więc wychodziło by, że te są jakieś lepsze? Proszę najlepiej o przykłady z Allegro.
*Tuleje met. - gum. wahacza dolnego x4
*Sworzeń wahacza prawego
I teraz interesują mnie informacje jakiej firmy najlepiej kupić te elementy. Jakie to koszty? Na Allegro widziałem tuleje w zestawach po 57zł ale nie wiem czy warto takie brać? Mechanik mówił, że kupię je po 10zł szt. więc wychodziło by, że te są jakieś lepsze? Proszę najlepiej o przykłady z Allegro.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 14:54 przez Dreamer, łącznie zmieniany 1 raz.
hans pries cy tam topran czy febi to jedno badziewie szkoda po prostu czasu na samą wymiane i nerwy jakie beda w czasie jazdykojak85 pisze:Ja mam tuleje Lemfordera ale teraz próbowałbym Meyle HD. Podobno są niezłe.
Co do sworzeń to też Lemfordera, choć ja bym mimo wszystko spróbował Meyle HD. Tulejek Febiego nie zakładaj. Hans i Topran również omijaj bo szkoda wahacza niszczyć wprasowując.
hans pries topran elemnty tej firmy po zalozeniu juz sie nadaja do smieci
Febi troszke lepsze ale jezeli przy normalnej jezdzie po nie pelnych 8 tys km sypia sie to nie trzeba sie chyba dalej rozpisywac tuleje lemfordera napewno wytrzymaja bez problemu drugie tyle
o MEYLE HD tez duzo slyszalem pozytywów w sklepie jak i od mechaników wiec mozan zobaczyc jak sie to sprawuje
a koszt LEMFORDERA tulejek np.na wachacze to koszt o ok.2 zł na sztuce przynajmniej w sklepie ktorym sie zaopatrzam
Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 15:14 przez tomek1982, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zawsze pamiętałem, jakoś teraz wyleciało mi z głowy :oops:Labiel pisze:Proszę pamiętać na przyszłość o stosowaniu TAGów
Czyli tuleje podchodziły by te:
http://allegro.pl/tuleje-wahacza-lemfor ... 72652.html
A sworzeń np. coś takiego?
http://allegro.pl/sworzen-wahacza-audi- ... 61350.html
lub
http://allegro.pl/sworzen-wahacza-prawy ... 31373.html Niby jakaś renomowana firma.
lub
http://allegro.pl/sworzen-wahacza-trw-p ... 97763.html Tylko cena trochę wali po kieszeni
Sworzeń Lemforder to koszt 123zł. Trochę mnie ta cena zaskoczyła...
Te będą dobreDreamer pisze:Czyli tuleje podchodziły by te:
http://allegro.pl/tuleje-...1995272652.html
Łącznik stabilizatora trochę wytrzymuje; nie wiem jak sworzeń :roll:Dreamer pisze:A sworzeń np. coś takiego?
http://allegro.pl/sworzen...1994161350.html
Może i renomowana, ale tylko i wyłącznie na allegro :lol:Dreamer pisze:http://allegro.pl/sworzen...2007331373.html Niby jakaś renomowana firma.
Lemfordera jest drogi to fakt, ale za dobre wiadomo cena wyższa niż reszta. TRW nie jest złą firmą i taki bym kupił; ewentualnie możesz zapytać o fimę Moog też robi dobre rzeczy i jest tańsza od Lemfordera.Dreamer pisze:http://allegro.pl/sworzen...2001997763.html Tylko cena trochę wali po kieszeni
Sworzeń Lemforder to koszt 123zł. Trochę mnie ta cena zaskoczyła...
Jeżeli wyjmiesz wahacz bez odkręcania sworznia - wybijesz go ze zwrotnicy to nie ma potrzeby ustawiania ani zbieżności, ani kątów.
Kąt ustawia się po wymianie sworznia, ew. całego wahacza. Zbieżność po wymianie końcówki bądź całego drążka. W przeciwnym wypadku nie ma takiej potrzeby, bo nie zmieniasz położenia sworznia ani też drążka kierowniczego. Regulacja jest tylko w tych dwóch miejscach.
Kąt ustawia się po wymianie sworznia, ew. całego wahacza. Zbieżność po wymianie końcówki bądź całego drążka. W przeciwnym wypadku nie ma takiej potrzeby, bo nie zmieniasz położenia sworznia ani też drążka kierowniczego. Regulacja jest tylko w tych dwóch miejscach.