[80 B4] Żarówki - przód
[80 B4] Żarówki - przód
Witam! Sprawdzalem czy nie bylo takiego tematu i jakos nie znalazlem:p wiec chcialem sie zapytać jakich najlepiej użyć żarówek do Audi B4? aby dobrze świeciły i ładnie sie auto prezentowało? dzieki za pomoc:) pozdrawiam...
Ostatnio zmieniony 18 sty 2007, 22:46 przez p@vlo, łącznie zmieniany 3 razy.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4642
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Popraw proszę nazwę tematu zgodnie z tą instrukcją viewtopic.php?t=259
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Szczerze..nie sprawdzalem ale wydaje mi sie ze zarowki PHILIPSA nawet blue vision maja homologacje...Z reszta nie mowimy tu o zarowkach NO NAME ktore sa pociagniete niebieskim na maksa...i nic nie widac przez nie. Jezdze na takich zarowkach (2samochody) od 4-5 lat i na zadnych przegladzie, kontroli nie bylo problemow..
Znam kodeks...wydaje mi sie ze nie miales do czynienia z tymi zarowkami..i myslisz ze swieca na calkowity niebieski kolor Swiatlo jest biale z delikatnym odcieniem niebieskiego..tak jak zwykle zarowki swieca w zoltym odcieniu bo jak to nazwac..a Blue vision ladnie wyostrzaja znaki itd.
PS jak kodeks ma sie do ksenonow..biale swiatlo w jakim odcieniu..?
Narazie pogoda nie pozwala..ale sprawdze czy maja wybita homologacje na oprawce..jestem w 99% pewny ze tak.
PS jak kodeks ma sie do ksenonow..biale swiatlo w jakim odcieniu..?
Narazie pogoda nie pozwala..ale sprawdze czy maja wybita homologacje na oprawce..jestem w 99% pewny ze tak.
Koledzy te żaróweczki mają homologacje jak najbardziej. Mówimy oczywiście o PHILIPS-ie.A dla kolegi mrx1983: to, że żarówka ma niebieskie szkło nie znaczy, że będzie świecić na niebiesko. Barwa światła zależy głównie od tego z jaką temperaturą żarzy się żarnik. A to zależy z kolei od tego z czego jest wykonany i jakim gazem jest wypełniona bańka żarówki. Polecam PHILIPS-y jak najbardziej.
Dzieki za potwierdzenie..nie chcialo mi sie otwierac maski i sprawdzac czy majaZetor pisze:Koledzy te żaróweczki mają homologacje jak najbardziej. Mówimy oczywiście o PHILIPS-ie
Jak dobrze pamietam to Blue Vision ma na opakowaniu napisane 4000K ale czy tak swieca..wiem jedno napewno lepiej niz zwykle zarowki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
tak po krótce opiszę:
należy założyć przekaźniki taki jak np. w polonezie do świateł po to aby odciążyć styki przełącznika zespolonego. Potrzebne są 2 szt. jeden na mijania drugi do drogowych, dostępne w sklepie za jakieś 12zł za szt.
należy dostać się do skrzynki bezpieczników tam odnaleźć przewody żółty i biały te które idą z przełącznika i wykożystać je do włączania przekaźników
czyli tak:
prowadzimy gruby przewód od aku do przekaźników do styków 30 ze styków 87 podłączamy z jednego przekaźnika na mnijania z drugiego na drogowe wpinamy w skrzynkę bezpieczników w te przewody które odcieliśmy (nie te które lecą od kierownicy tylko te co zostają przy skrzynce), styki przekaźników oznaczone 86 dajemy bezpośrednio do masy a w styki 85 w jednym przekaźniku wpinamy przewód (od wyłącznika) żółty a w drugi przekaźnik biały
i to by było na tyle, jeżeli ktoś uważa że sobie nie poradzi to lepiej niech da to komuś kto ma o tym pojęcie, aby nie narobić sobie kłopotów
Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś się to przyda
należy założyć przekaźniki taki jak np. w polonezie do świateł po to aby odciążyć styki przełącznika zespolonego. Potrzebne są 2 szt. jeden na mijania drugi do drogowych, dostępne w sklepie za jakieś 12zł za szt.
należy dostać się do skrzynki bezpieczników tam odnaleźć przewody żółty i biały te które idą z przełącznika i wykożystać je do włączania przekaźników
czyli tak:
prowadzimy gruby przewód od aku do przekaźników do styków 30 ze styków 87 podłączamy z jednego przekaźnika na mnijania z drugiego na drogowe wpinamy w skrzynkę bezpieczników w te przewody które odcieliśmy (nie te które lecą od kierownicy tylko te co zostają przy skrzynce), styki przekaźników oznaczone 86 dajemy bezpośrednio do masy a w styki 85 w jednym przekaźniku wpinamy przewód (od wyłącznika) żółty a w drugi przekaźnik biały
i to by było na tyle, jeżeli ktoś uważa że sobie nie poradzi to lepiej niech da to komuś kto ma o tym pojęcie, aby nie narobić sobie kłopotów
Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś się to przyda