[B3 PM] Remont glowicy - czyli debil w akcji
[B3 PM] Remont glowicy - czyli debil w akcji
Siema.
Jak wiadomo pojecia zadnego nie mam na temat mechaniki, aczkolwiek remontuje moja glowice od PM-ki
Wiec tak jedno pytanie, przy wyjmowaniu zaworow troche porysowalem scianki na ktorych opiera sie popychacz czy to dyskwalifikuje juz glowice ??
czy moge wygladzic scianke zeby nie bylo zadr i spokojnie wlozuc spowrotem popychacz ??
Czy mam wywalic glowice do smieci ?? w sumie lepiej na zlom bo troche $ przybedzie.
Jak wiadomo pojecia zadnego nie mam na temat mechaniki, aczkolwiek remontuje moja glowice od PM-ki
Wiec tak jedno pytanie, przy wyjmowaniu zaworow troche porysowalem scianki na ktorych opiera sie popychacz czy to dyskwalifikuje juz glowice ??
czy moge wygladzic scianke zeby nie bylo zadr i spokojnie wlozuc spowrotem popychacz ??
Czy mam wywalic glowice do smieci ?? w sumie lepiej na zlom bo troche $ przybedzie.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Rany :shock: , a jak Ci się to udało? No dobra nieważne. Myślę, że jak rysa nie jest głęboka to możesz to bardzo ostrożnie drobniutkim papierem ściernym wygładzić. Ale tylko wygładzić! Jak za dużo zbierzesz to szklanka będzie miała za duży luz i będziesz miał orkiestrę, albo co gorsza nie będzie poprawnie pracować. W każdym razie gniazdo szklanki ma być gładziutkie jak pupcia niemowlaka. Nie może być żadnych zadziorów.
Zrób jak Ci radzi Danek, ale nie używaj papieru ściernego, bo drobiny korundu mogą się powbijać w metal głowicy a napewno dostaną się do silnika. Zrób sobie ze starego trójkątnego pilnika skrobak i skrob delikatnie, na krzyż tylko to co wystaje. Wbrew pozorom jest to jedna z najdelikatniejszych obróbek. Powodzenia
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Rany :shock: , nie kombinuj lepiej, tylko zrób tą co masz i hulaj. No chyba, że lubisz wkładać kasę w nieprzewidywalne prace i eksperymentować. PM ma zupełnie inne tłoki niż wtryskowiec, głowice zdaje się też się różnią (nie mam teraz jak sprawdzić). Jak nie masz dobrego zaplecza i (jak sam wspomniałeś wystarczającej wiedzy) to sobie daruj takie zabiegi.Andrew^ pisze:poszuykam na allegro jakiejs glowicy do pelnego wtrysku kolektorow kompa i zmienie glowice.
Popytaj najpierw czy taki zabieg jest możliwy i na ile opłacalny, według mnie wcale.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Przecież to nie chodzi o to, żeby zebrać gromadę materiału, bo musiałby "wyciachać" ok. 0,2mm materiału w idealnym okręgu, na całym obwodzie, ręcznie jest to niemożliwe. Chodzi o to by się pozbyć zadziorów i możliwie najlepiej jak tylko się da wygładzić krawędzie rysy. Dobra, nieważne. Bo widzę, że szykuje się większy eksperyment .
Rób tak jak pisze Danek, Papier wodny na palec, woda (dużo wody, żeby nie było sucho) zacznij od papieru 800- 1000 a skończ 2000 i bedzie git. Tylko nie zedrzyj za dużo, to jest aluminium a nie stal więc powinno dobrze iść. Na koniec wymyj dobrze głowicę z opiłków. Zobacz jak przesuwa się popychacz jak bez problemów to składaj i już.
wedlug danych tech. producenta obie skrzynie kobrowo-tlokowe sa identyczne wiec myslalem ze przekladka jak najbardziej wchodzi w gre :-|
Jest jakas wyzszosc silnika z pelnym wtryskiem mech. czyli 90KM nad mono wtryskiem 90KM ??
Warto przechodzic na inny silnik ?? bo znalazlem silnik na pelnym wtrysku mechanicznym 90 KM z kolektorami z rozdzielaczem paliwa kompem i wiazka w przystepnej cenie.
Jest jakas wyzszosc silnika z pelnym wtryskiem mech. czyli 90KM nad mono wtryskiem 90KM ??
Warto przechodzic na inny silnik ?? bo znalazlem silnik na pelnym wtrysku mechanicznym 90 KM z kolektorami z rozdzielaczem paliwa kompem i wiazka w przystepnej cenie.