Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK LPG] Problem z obrotami, dusi się

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
AIRFIX

[B4 ABK LPG] Problem z obrotami, dusi się

Post autor: AIRFIX » 08 sty 2012, 21:40

Jak rano odpalę to przez ok 5min/kilka km obroty falują, gdy dodaję gazu jak by się dusił, chwilami traci moc, przejadę kilka km i kłopoty ustają, po ok 5km wszystko już jest ok. Zgaszę, gdy zapalam np po kilku godzinach to jest ok. Problemy wracają po dłuższej przerwie, ok 10 godzin. Jak przełączę na gaz to działa trochę lepiej ale nadal jest źle.

Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie jest problem?

kho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:57
Lokalizacja: okolice Gdańska

Post autor: kho » 10 sty 2012, 22:40

sprawdź lub wyczyść ,,silniczek krokowy'', no i zobacz przepływkę-może w niej jest problem

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 10 sty 2012, 22:51

to będzie silniczek krokowy.
miałem teraz niedawno to samo, wyjmij go wymyj i przeczyść WD i zobacz czy się poprawi.
od razu zobacz na vaga co pokarze i skasuj błędy.

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 11 sty 2012, 12:34

Sprawdz uszczelke pod silniczkiem krokowym.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 11 sty 2012, 16:21

Tylko nie WD, najlepiej nafta.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 11 sty 2012, 17:26

jagna pisze:Sprawdz uszczelke pod silniczkiem krokowym.
pod krokowcem nie ma uszczelki ,jezeli masz spadki mocy to wykluczyl bym krokowca a sprawdzil przepływke czy klapka nie ociera i nie zaszkodzi sprawdzic jakie jest napiecie w roznym zakresie na plytce przepływomierza,
jesli chodzi o nierowna prace na jalowym to nie zaszkodzi krokowca namoczyc w ropie nafcie najlepiej na dluzej
dokladnie sprawdz gume laczacą kolektor ssący z przepływką czy nie jest naderwana tak samo do sprawdzenia weze gumowe pod ktore podpiety jest krokowiec

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 12 sty 2012, 11:49

audi80.pl/80-b4-28-aah-lpg-zimny-ga ... t23277.htm

tu kolega mial bardzo podobny problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl