Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe AAH] Czy to immo?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

[Coupe AAH] Czy to immo?

Post autor: krzysiek_kw15 » 10 sty 2012, 00:02

A więc ręce mi opadły... No ale od początku.
Wymieniałem uszczelki pod głowicami i samochód stał rozebrany pawie 2 miesiące bez akumulatora. Dziś kiedy założyłem rozrząd podłączyłem akumulator chcąc odpalić auto wszystko zgasło. Silnik nie zakręcił, kontrolki zgasły. Podczas ponownej próby nie było już prądu. kompletna ciemnia. Było słychać tylko jakis przekaźnik a po tym już nic. Prąd wrócił za jakieś 5min. Czy to że wtryski od gazu są odpięte może być przyczyną takiego stanu?
Dodam że kontrolka od immo wcześniej migała a teraz gaśnie zupełnie a samochód jest wyposażony w seryjny alarm z kluczykiem na podczerwień. Przed naprawą samochód otwierałem z kluczyka ponieważ kluczyk nie był zaprogramowany. Czy to może być mmo?

Samochód to Coupe 2.8 aah Q 1995r.
Proszę o szybką pomoc bo nie wiem co mam robić i gdzie szukać przyczyny...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 sty 2012, 15:16

IMO działa w ten sposób że odcina zapłon a nie zasilanie. Nawet gdyby IMO nie działało to powinieneś odpalić, ale auto zaraz by zgasło, lub kręciłbyś a nie chciało by odpalić. Ale raczej nie ma to nic wspólnego z zanikiem prądu.

Aku naładowany?

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 10 sty 2012, 23:29

Akumulator naładowany w pełni. A czy to że wtryski od gazu nie są podpięte może mieć jakiś wpływ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 sty 2012, 00:16

krzysiek_kw15 pisze: A czy to że wtryski od gazu nie są podpięte może mieć jakiś wpływ?
Masz sekwencję? Jeśli tak to przy sekwencji jest w ten sposób iż oryginalne wtyczki które idą na wtryski są wypinane i łączone z kablami od LPG, natomiast na wtryski PB przychodzą wtyczki od kompa gazu. Działa to w ten sposób że ECU samochodu wysyła sygnał do wtrysku PB o momencie i czasie otwarcia, ale sygnał ten wędruje do kompa od gazu i jeśli jedziemy na PB to on wysyła info do wtrysków od PB, a jeśli jedziemy na LPG to komp od gazu oblicza na podstawie danych z ECU w którym momencie i na jak długo mają być otwarte wtryski LPG zamiast tych od PB. Generalnie nie podpięcie kabli od LPG może mieć na to wpływ, ale zależy co i gdzie jest odpięte, oraz czy ori kable są podpięte.

Trochę się zakręciłem, ale myślę że jest to zrozumiałem.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 11 sty 2012, 12:22

Skoro nawet rozrusznik nie rusza, to coś jest nie tak. Aku dobrze przykręcony do klem? Masa dobrze zamocowana do auta? Plusowy kablem przykręcony od rozrusznika?
Alarm raczej odciąłby prąd na cewce ECU, ale rozrusznik powinien zakręcić.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 11 sty 2012, 12:58

kolego sprawdz mase przy silniku

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 11 sty 2012, 15:23

krzysiek_kw15, wiec na poczatek uruchomimy rozrusznik a przynajmniej sprawdzimy czy instalacje masz dobra

obok przekaznika wycieraczek bodajze 229 po lewej stronie skoro masz ori alarm powinienes miec przekaznik, w jego miejsce wlozysz zworke aby go ominac zgodnie z foto, oczywiscie to nie uruchomi calej instlacji, choc kto wie ale przynajmniej odpalisz jesli jest wogule sprawny rozrusznik

Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 11 sty 2012, 20:41

Ok. Panowie nowy objaw. Aku był podłączony całą noc i się rozładował do zera. Zwarcie?

[ Dodano: 2012-01-12, 22:23 ]
Problem rozwiązany. Panowie aż wstyd sie przyznać. zwarcie robił akumulator. Po wsadzeniu innego samochód zapalił od razu.
Dziękuje wszystkim za pomoc <piwo>
Temat do zamknięcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga