Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[b3 1,8 + LPG NE] Po przełączeniu na gaz i hamowaniu gaśnie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

[b3 1,8 + LPG NE] Po przełączeniu na gaz i hamowaniu gaśnie

Post autor: davidpolska » 10 sty 2012, 20:06

Witam, zapalam na benzynce ok. ruszam mam na wskaźniku temp około 60 stopni, wypalanie w trakcie jazdy , zaczyna szarpać przerzucam na LPG .Po przerzuceniu jade już na LPG około 500 m ale musze ostro chamować. Więc hamuje a obroty spadają i zgaśnie. Jeżeli czasem zdąze to przygazuje i nie zgaśnie. Więc dalej jade i znowu ostre hamowanie i już teraz nie gaśnie. Mam takie objawy że jak mi się przerzuci na gaz i musze zaraz hamować to potrafi zgasnąć albo obroty spadną prawie do zera a później moge już hamować ile wlezie i nie zgaśnie, oraz jak przerzuce go na gaz i w tym czasie jest zakręt w lewo ostry to jadąc dusi go przez chwile na zakręcie a poźniej jak wyjade na prostą to ok. Następny zakręt w lewo i już nic się nie dzieje. Czyli podsumowując po przerzucenie na gaz w trakcie jazdy i zaraz po przerzuceniu albo hamuje albo ostro skręcam w lewo potrafi zgasnąć jak dam mu na luz. Dzieje się to tylko raz na samym początku. ??? HELP

[ Dodano: 2012-01-10, 20:06 ]
gaz mam ELPIGAZ

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 10 sty 2012, 21:56

hmm może spróbuj wlot powietrza skierować w stronę kabiny? Bo może powietrze zdmuchuje gaz i gaśnie?? tak było u mnie. A powiedz mi ile reduktor ma lat?? Albo ile km przejechane na nim??

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 11 sty 2012, 12:36

Odkręć trochę bajpas ( o ile jest w parowniku ) .

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 12 sty 2012, 18:02

reduktor wymieniony na nowy cały rok równy temu, ma przejechane 20 równe tyś, filterka nie wymieniałem , nie pamiętam co ile trzeba, ale od początku się tak działo pamiętam, no ale co ma wlot powietrza jak pozniej na drugim hamowaniu ten objaw nie występuje. W parowniku jest jedna sruba mosiężna. Gaz mam wyregulowany na analizatorze i obroty wszystko ok, palenie też, spalanie itp. Trosze jakby zamulasty jest ostatnio, nie wiem może filterek wymienić.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 12 sty 2012, 19:55

Objawy wskazują jakby reduktor montowany był równolegle do pasa przedniego i przy hamowaniu membrany sie ruszaja

Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

Post autor: pawelw_1986 » 15 sty 2012, 17:45

to samo pomyslalem kolego co tykarolas123, . ale moze tez byc cos z dolotem jak powiedzial kolegaKey100l, ciezki temat. moze tez nie wypalac wahy do konca i przez pierwsze metry ciagnac na mieszance lpg i pb. najlepiej jak juz sie waha konczy dodac gazu do konca i jak silnik juz mocy nie ma jechac jeszcze troche na pedale gazu wcisnietym do konca

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl