Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/Coupe] Swap z 3A na?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Method
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B3/Coupe] Swap z 3A na?

Post autor: Method » 12 sty 2012, 22:27

Witam
2012 rok zapowiada się ostatnim dla siedzącego w moim Coupe silnika 3A, więc, bardziej z przymusu niż własnej woli, zapowiada się zrobienie SWAP'a. Jako że w tym temacie jestem kompletnym laikiem (i oczywiście nie będę robił Swapa samodzielnie) zastanawiam się nad doborem "nowego" silnika. Mam co do niego kilka wytycznych - łatwość montażu (wiadomo, sam się nie znam a nie chcę też wydawać fortuny mechanikowi), przynajmniej poprawna praca z LPG (mam ją w obecnym silniku, ze względu na koszta musi zostać ;-) ), no i skoro już szalejemy ze Swapem to może jakieś lekkie podniesienie mocy? Nie jest to konieczne, ale zawsze by było miło ;-) . Jaki silnik/silniki najbardziej odpowiadałyby mojemu opisowi? Liczę na pomoc, z góry dziękuję :-)

Pozdrawiam

P.S. Ten dział wydawał mi się najodpowiedniejszym dla mojego tematu, jednak jeśli popełniłem błąd - proszę administrację o przeniesienie.

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 12 sty 2012, 22:41

7A <ok>

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: konrad81 » 12 sty 2012, 23:46

Method, nie da sie zjesc paczka i nadal go miec...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: luk448 » 13 sty 2012, 07:32

Większa moc.bezproblemowy z LPG i w miarę tani swap to bierz 7A.Jak masz więcej siana to wkładaj 3B albo ABY.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: amath » 13 sty 2012, 13:22

jeśli odpowiada ci spalanie gazu na poziomie 15-18 LPG to bierz 7A albo 3B...