Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S 1988] słabe ogrzewanie po wymianie paska klinowego

dziadek1111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 05 lis 2011, 19:22

Post autor: dziadek1111 » 12 sty 2012, 22:26

witam ponownie wszystko rozebralem i jest dobrze juz rece opadaja dobrze ze jeszcze nie ma sniegu

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 sty 2012, 15:19

I co było przyczyną??

dziadek1111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 05 lis 2011, 19:22

Post autor: dziadek1111 » 13 sty 2012, 22:34

to znaczy dobrze z tymi gabkami ale chlodne nadal leci

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 14 sty 2012, 00:12

dziadek1111, od kiedy tak masz? bo jesli zimne leci a cieple slabiej to tak jakby zeberka bybyly w nagrzewnicy zapchane np liscmi i ztad mniejszy przedmuch w kanalach, albo predzej klapka sie nie domyka prawidlowo jak dasz na cieple

szczelne masz tam wszytstko? tzn tam gdzie montuje sie filtr kabinowy, na podszybiu

to ze ci przy 80 stopniach wlacza sie wentyalator to ci zle wskazuje wskaznik albo czujnik na glowicy jest uszkodzony, watpie w to co ci ktos sprawdzal ten czujnik

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: misiek3456 » 14 sty 2012, 17:05

dziadek1111, jakie weze do nagrzewnicy gorace czy zimnne,ktory goracy ,ktory zimnny

dziadek1111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 05 lis 2011, 19:22

Post autor: dziadek1111 » 18 sty 2012, 22:19

weze obydaw cieple

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: misiek3456 » 19 sty 2012, 20:25

Witaj jezeli obydwa weze cieple znaczy sie gorace jak auto uzyska temperature to problemem jest nagrzewnice nie ma w niej obiegu.
Nagrzewnica,albo nie drozna,albo zapowietrzona weze oczywiscie nie sa blednie zalozone, to znaczy nie sa przekrecone wejscie -wyjscie.


pozdrawiam :-) :-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 sty 2012, 20:35

misiek3456 pisze:Witaj jezeli obydwa weze cieple znaczy sie gorace jak auto uzyska temperature to problemem jest nagrzewnice nie ma w niej obiegu.
tak na chłopski rozum jeżeli chłodniczka byłaby nie drożna to tylko jeden wąż byłby gorący a drugi nie, a może się mylę?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 sty 2012, 20:47

No nie było by innego wyjścia.Ciecz przelatuje przez chłodnice i wylatuje drugim wężem.Ja obstawiam że problemem jest mechanizm nawiewu.Raczej innej opcji nie ma...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8392
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 sty 2012, 22:04

tak na chłopski rozum jeżeli chłodniczka byłaby nie drożna to tylko jeden wąż byłby gorący a drugi nie, a może się mylę?
Tak mylisz się. Zresztą ja też się myliłem kiedyś bo tak myślałem. Ale po rozebraniu na cześć okazało się że kanały są połączone też przed samym elementem przekazywania ciepła ale nie o dużym przekroju. Po części obieg nie jest wymuszony tak jak w głównej chłodnicy. Obieg grawitacyjny dlatego trzeba odpowietrzać.

A dlaczego, podejrzewam jedno obieg wewnętrzny silnika jest częścią nagrzewnicy. I w przypadku zatkania chodniczki było by brak obiegu. Ale to tylko teoria dlaczego bo również dlaczego nie dali zaworu a bawili się w klapki.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 19 sty 2012, 23:03

Jarewa, Racja jak była by zatkana-zamulona to obydwa były by zimne.

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: misiek3456 » 20 sty 2012, 11:13

Obydwa weze gorace nie zawsze swiadcza o droznosci nagrzewnicy znam to z autopsi mialem podobnie,przez nagrzewnice przeplywa bardzo mala ilosc wody i z ogrzewania nici ale to nie znaczy ze u Ciebie jest podobnie

pozdro :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl