Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
300zx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 04 maja 2011, 20:29

Post autor: 300zx » 10 sty 2012, 00:22

Trochę zimowej inspiracji ;)
Ujęcie nr 1
Ujęcie nr 2

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 10 sty 2012, 12:33

300zx pisze:Trochę zimowej inspiracji ;)
Ujęcie nr 1
Ujęcie nr 2


<ok>

Awatar użytkownika
Baraccus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2009, 18:02
Lokalizacja: Rybno

Post autor: Baraccus » 10 sty 2012, 12:41

MIODEK pisze:
300zx pisze:Trochę zimowej inspiracji ;)
Ujęcie nr 1
Ujęcie nr 2


<ok>

ja to mam nadzieje ze Grzeskowi bedzie duzo lepiej szlo i zachwyci nas pieknymi driftami <ok>

300zx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 04 maja 2011, 20:29

Post autor: 300zx » 10 sty 2012, 12:53

Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą ;) Swoje trzeba przerysować, pogiąć, połamać, żeby się nauczyć. Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedzie się za wolno <rotfl>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 sty 2012, 12:57

a to prawda ;)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 11 sty 2012, 22:48

Zawsze można wydzwonić. Nie chcę na razie za dużo mówić. Ten rok, jeśli uda się zrealizować zgodnie z planem, będzie zakładał starty we wszystkich możliwych asfaltowych wyścigach i rajdach bo jeszcze ba tym zawieszeniu mogę sobie na to pozwolić. Jeśli mi ta choroba nie przejdzie i auto przeżyje to na przyszły rok będą to już tylko asfaltowe wyścigi. Bardzo zainteresował mnie temat modyfikacji zawieszenia do tego celu i chyba przez następną zimę podejmę się przebudowy.

"jak człowiek driftuje to się uśmiecha"

...zamierzam power slideować :)



:) G.

p.s

sorry, że tak bez opisu, ale walczę z kilkoma tematami na raz i nie mam jak tego opisać

G.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 sty 2012, 23:42

ale mam nadzieję że zjawisz się w Poz jak mówiłeś i coś razem zdziałamy :)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 12 sty 2012, 06:18

Tak Leo. Już wstępnie mam termin spotkania, jak będę miał konkret to dam Ci znać. Możesz już kupić olej :)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 sty 2012, 08:45

bardziej styczeń czy luty ? :)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 15 sty 2012, 13:22

OK,

wczoraj dostałem dyspensę od domowych obowiązków i mogłem w końcu zamontować zalegające części.


Lista na rok 2012:

zrobione:

- górna i dolna osłona chłodnicy z poliwęglanu
- dodatkowy czujnik temp auto gauge, na króćcu przy bloku. Ciekawostką jest to że były różne króćce w 7A, w tym co mam teraz akurat jest takie miejsce do montażu zaraz obok ori, w poprzednim motorze takiego nie było.
- wymieniony ori czujnik temp
- trójnik do spustu płynu, miałem problem ze spuszczaniem płynu, który za każdym razem kończył się prysznicem, nie wiem może jestem gamoń &#61514;
- nowy zbiornik płynu
- nowy wąż z bloku
- szerokie cybanty na najczęściej demontowanych wężach. Powód. W ostnic czasie demontowałem układ chłodnicy kilka razy, każde przykręcenie opasek powodowało odcisk na wężach, nie mówiąc już o tym że kilka z nowo założonych nacinało węże. Dla tych którzy to będą zmienić warto zwrócić uwagę jak są wykonane.
- torsen w dyfrze, o tym już pisałem. Zmachałem się strasznie przy montażu dyfra ale jest już na aucie. Robiłem to sam i następnym razem a czeka mnie jeszcze zrzucenie skrzyni kupię stojak. Niestety spadł śnieg a nie mam karoserii przygotowanej na wilgoć więc na testy poczekam na lepszą pogodę. Choć przyznam, że kuci mnie zrobieniem ronda bokiem &#61514;

do zrobienia, zamontowania:

- sportowa miska oleju, dodatkowa komora, zapadki zapobiegające odpływu oleju, spływ oleju z odmy i turbo (zaślepiony).
- odma ze spływem do miski
- przeróbka rury dolotu do przepustnicy
- sprzęgło 8 spiek z dociskiem, koło zamachowe seria na razie takie, po testach powiem coś więcej&#8230;
- inny lewarek zmiany biegów, albo to będzie wkładka albo cały lewarek, więcej inf na stronie 034 motrosport
- podstawka pod filtr oleju z wyjściem na chłodnice oleju i czujniki, podstawkę mam tylko czekam na $ na chodnice, chciałbym kupić Setraba i mieć sprawę z głowy
- wskaźniki AutoGauge, czekają mnie kabelki, fuck!

- coś jeszcze&#8230;hamulce, z tym jest problem.

Te rzeczy muszę zrobić za jednym razem bo są ze sobą powiązane, powinno w lutym być już gotowe.

To będzie wszystko na ten rok, chciałbym się skupić na startach. To co udało się zrobić pozwoli mi na spokojne starty bez strachu o uszkodzenia motoru, skrzyni itd.

za chwilę foto...

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 15 sty 2012, 16:25

Bedziesz zamawial w 034 motorsport?

Masz jakiś plan na hamulce?

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 15 sty 2012, 21:22

Jeśli nie uda mi się tego załatwić przez znajomych to tak.

Z hamulcami to tylko kwestia kasy, chyba nie będę się bawił w przeróbki i kupie gotowy kit...i kit

G

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 21 sty 2012, 17:22

No dobrze, wyjechałem dziś na plac. Film z kabiny nic wam nie powie jedynie to, że jak człowiek jedzie bokiem to się śmieje.

Przy normalnej jeździe wszytko...normalnie, parkowanie, zawracanie, skręcanie po staremu.
W długim zakręcie na suchym tak samo - jak wcześniej.
Zabawa zaczyna się na mokro-luźnym. Trudno mi to jeszcze wyczuć ale jest wyraźny moment kiedy zaczynam jechać tyłem...nie powiem przyjemne uczucie. kwestia wyczucia gazu i auto można w tym stanie utrzymać do woli.

ale.. pomyślicie, że mi odbiło, mi nie oto chodzi. Wiec, w tym roku już nie, ale centralny musi być 100 % na zawsze, 4ever beton. Z przodu szpera i z tyłu szpera. Auto budowałem z myślą o asfalcie więc takie rozwiązanie to tylo jakiś tam półśrodek jak nie 33.333%środek...

nie ma kompromisów, wiedziałem, że tak będzie.

G.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 21 sty 2012, 18:00

Filmik możesz wrzucić, popatrzymy jak się cieszysz :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 21 sty 2012, 23:14

Grzegorz7A pisze: tym roku już nie, ale centralny musi być 100 %
Grześ ja latałem na dwóch torsenach w lżejszym B2 z V8 więc wiem co piszesz.
Zaspawaj torsena i ogień Będziesz miał jak w rajdowym A2 i reszcie Rajdówek Audi.
Tam nie było nigdy między osiowego mechanizmu różnicowego :mrgreen:

Pozdro :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl