Witam mecze sie dosc dlugo z "duzym spalaniem" jednak zaczolem twierdzic ze to auto nie moglo by palic pow 20L jezdzac normalnie (chodzi o prace silnika ) czy delikatnie do ok 3000rpm czy do 6000rpm zawsze tyle samo przejezdza km zawsze bylo za 100 ZŁ ok 90 km i juz rezerwa ostatnio za 60 zl i po 35km juz rezerwa .... silnik pracuje noralnie jedynie na luzie obroty sa ok 650 rpm wiec troche niskie ale to chyba krokowiec .. jakies pomysly gdzie moze ew cieknac paliwo?
czujnik temp niebieski wymieniony
filtr powietrza wymieniony tydz temu
sonda lambda nowa ....
[B4 ADA] gdzie znika paliwo ?
po wymianie sondy (100zl) ma lepszy moment z niskich obrotow ale bez szalenstw dokladnie pod vag podlacze we wtorek albo pon .. i zobaczymy co tam slychac .. kable i swiece wymienione jakis czas temu ... kopulka i palec wyczyszczona ..
a moze jest jeszcze cos co wlacza ssanie oprocz tego niebieskiego czujnika ..
nie jest wykasowany blad wiec nie ma narazie roznicy duzej ..
a moze jest jeszcze cos co wlacza ssanie oprocz tego niebieskiego czujnika ..
nie jest wykasowany blad wiec nie ma narazie roznicy duzej ..
To i tak wcześniej Ci dużo palił.
Ja tankuję za 60zł-100 km spokojnie robię,za 100zł-150-180 km.(tylko miasto)
Przed wymianą sondy,palił mi ok.20l/100km
Wymieniłem na ori Bosch-a (280zł) i pali miasto 10-11l,trasa 7-8l.
Sprawdź może wszystkie przewody podciśnieniowe pod maską,może jest gdzieś przedmuch i łapie lewe powietrze i zmienia mu się dawka.
A na wolnych,nawet jak jest brudny krokowiec,to powinien mieć ok 800-850 obr.i tylko nierówno pracuje(faluje).
Wg mnie 650obr.,to za mało.
Ja tankuję za 60zł-100 km spokojnie robię,za 100zł-150-180 km.(tylko miasto)
Przed wymianą sondy,palił mi ok.20l/100km
Wymieniłem na ori Bosch-a (280zł) i pali miasto 10-11l,trasa 7-8l.
Sprawdź może wszystkie przewody podciśnieniowe pod maską,może jest gdzieś przedmuch i łapie lewe powietrze i zmienia mu się dawka.
A na wolnych,nawet jak jest brudny krokowiec,to powinien mieć ok 800-850 obr.i tylko nierówno pracuje(faluje).
Wg mnie 650obr.,to za mało.
no wiem ze za malo hmm jak mu dodam lekko gazu np 1500rpm to opadnie na 900 chwile jest ok i po chwili spadnie na 600 .. czasem jak dlugo jezdze albo mu porzadnie przycisne na jakims biegu to sa normalne obroty .. on normalnie kiedys dawniej palil tak z 12l po miescie na trasie cos 7,5 l wiec normalnie z tego co widze jak koledzy pisza ale teraz to jest masakra jeszcze przy cenie paliwa .. bede musial wytrzymac do pon jak kolega mowi i vag powie co z sonda ..
[ Dodano: 2012-01-19, 15:16 ]
witam sprawdzone vagiem pozostal tylko blad czujnika halla g40 zwarcie z plusem
Zobaczymy teraz spalanie
Mecza mnie tylko te zanizone obroty .. Jak wypne wtyczke z krokowca to trzyma 1000rpm ale to za duzo .. No i gwaltownie reaguje na gaz ..
[ Dodano: 2012-02-19, 11:11 ]
No i lipa spalanie 18L/100km nic sie nie poprawilo na vagu tylko blad halla i czasem sie zaswieci blad krokowca ... ale to nie ma nic do palenia .. ostatnio wyczyscilem mala przepustnice bo byla zaklejona jakims gnojem ... duza byla czysta ale zadnej poprawy .. moze to przez mrozy ale watpie zeby tyle palilo nawet na kamczatce .. jesli si enie uporam z problemem to sprzedam tanio jakby ktos chcial
[ Dodano: 2012-01-19, 15:16 ]
witam sprawdzone vagiem pozostal tylko blad czujnika halla g40 zwarcie z plusem
Zobaczymy teraz spalanie
Mecza mnie tylko te zanizone obroty .. Jak wypne wtyczke z krokowca to trzyma 1000rpm ale to za duzo .. No i gwaltownie reaguje na gaz ..
[ Dodano: 2012-02-19, 11:11 ]
No i lipa spalanie 18L/100km nic sie nie poprawilo na vagu tylko blad halla i czasem sie zaswieci blad krokowca ... ale to nie ma nic do palenia .. ostatnio wyczyscilem mala przepustnice bo byla zaklejona jakims gnojem ... duza byla czysta ale zadnej poprawy .. moze to przez mrozy ale watpie zeby tyle palilo nawet na kamczatce .. jesli si enie uporam z problemem to sprzedam tanio jakby ktos chcial