[ B4 1.9TDI AVANT ] Wibracje podczas przyspieszania.
[ B4 1.9TDI AVANT ] Wibracje podczas przyspieszania.
Witam podczas przyspieszania 2000-3000 obrotów czuje się w aucie dziwne wibracje które później ustają.Wczoraj przy skręcie na maxa w lewo i cofaniu słyszałem dziwne stukanie,prawdopodobnie przegub.Czy ten przegub powoduje te dziwne wibracje,czy może jeszcze być jakaś inna przyczyna tych wibracji.
Stukanie to objaw zużytego przegubu. Wibracja też może od niego pochodzić ale sprawdź wyważenie kół lub czy nie masz uszkodzonej felgi, opony, zawieszenie silnika, skrzyni biegów i elementów metalowo gumowych zawieszenia.
Przegub wewnętrzny ( kpl. z półosią ) też czasem to powoduje lub nadmierne zużucie przekładni głównej w skrzyni biegów, ale to ostateczność. Był nawet przypadek że trzęsło przez koło pasowe w dłumikiem drgań skretnych na wale korbowym.
Przegub wewnętrzny ( kpl. z półosią ) też czasem to powoduje lub nadmierne zużucie przekładni głównej w skrzyni biegów, ale to ostateczność. Był nawet przypadek że trzęsło przez koło pasowe w dłumikiem drgań skretnych na wale korbowym.
Koła były wywarzane są proste na 100%.Zastanawiam się tez nad poduszkami jak zimny trzęsie trochę na postoju i coś stuka.Dźwięk niesie się od przodu strona kierowcy jak dodam gazu to zanika,chyba poduchy się kończą i wibracje przenoszą się na karoserie.Przegub też do wymiany potem się zobaczy co z tymi wibracjami podczas przyspieszania.
Jakiej marki polecacie części słyszałem o febi poduchy mają być olejowe nie pełna guma i jakiej firmy przegub :?:
Jakiej marki polecacie części słyszałem o febi poduchy mają być olejowe nie pełna guma i jakiej firmy przegub :?:
Re: [ B4 1.9TDI AVANT ] Wibracje podczas przyspieszania.
powodem wibracji będzie przegub na 100%joandaw pisze:Witam podczas przyspieszania 2000-3000 obrotów czuje się w aucie dziwne wibracje które później ustają.Wczoraj przy skręcie na maxa w lewo i cofaniu słyszałem dziwne stukanie,prawdopodobnie przegub.Czy ten przegub powoduje te dziwne wibracje,czy może jeszcze być jakaś inna przyczyna tych wibracji.
Witam,
Mam taki problem z moim audi, że podczas przyspieszania gdy zmienię bieg na wyższy na zbyt niskich obrotach (nie wiem dokładnie jakich bo nie mam obrotomierza) coś wpada w rezonans i słychać jak drży. Wraz ze wzrostem obrotów dźwięk ten ustaje. Jeżeli zmieniam bieg na wyższych obrotach to nic się takiego nie dzieje. Dźwięk jest dobrze odczuwalny jak np zejdę na 4biegu do zbyt niskich obrotów. Dźwięk wydobywa się jakby w przednim lewym kole, albo gdzieś u góry koło podszybia. Jestem po wymianie wszystkich gum wahacza, stabilizatora, drążków stabilizatora, końcówek drążka kierowniczego, łożyska oporowe w mcpersonie. Bardzo proszę o pomoc. Co może być przyczyną tych dziwnych dźwięków. Posiadam samochód od niedawna, zaraz po zakupie zacząłem wymianę w/w elem. Nie mam porównania czy wibracje były przed remontem.
Pozdrawiam.
Mam taki problem z moim audi, że podczas przyspieszania gdy zmienię bieg na wyższy na zbyt niskich obrotach (nie wiem dokładnie jakich bo nie mam obrotomierza) coś wpada w rezonans i słychać jak drży. Wraz ze wzrostem obrotów dźwięk ten ustaje. Jeżeli zmieniam bieg na wyższych obrotach to nic się takiego nie dzieje. Dźwięk jest dobrze odczuwalny jak np zejdę na 4biegu do zbyt niskich obrotów. Dźwięk wydobywa się jakby w przednim lewym kole, albo gdzieś u góry koło podszybia. Jestem po wymianie wszystkich gum wahacza, stabilizatora, drążków stabilizatora, końcówek drążka kierowniczego, łożyska oporowe w mcpersonie. Bardzo proszę o pomoc. Co może być przyczyną tych dziwnych dźwięków. Posiadam samochód od niedawna, zaraz po zakupie zacząłem wymianę w/w elem. Nie mam porównania czy wibracje były przed remontem.
Pozdrawiam.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ogólnie pooglądaj wszystkie poduszki, od silnika i skrzyni, ale nabardziej prawdopodobna jest ta na skrzyni po stronie pasażera bo jest cała gumowa, ja ostatnią ją wymieniłem w ostatniej chwili przed rozerwaniem, no i żeby nie mieć kiedyś na przyszłość podobnych problemów zastosuj się do rady Krzysiek 84,