[b4 1z] Brak mocy w każdym zakresie obrotów
[b4 1z] Brak mocy w każdym zakresie obrotów
Witam wszystkich. W piątek pojawił się kolejny problem z moim zetorem. Objaw to kompletny brak mocy. Na 2-gim biegu auto wkręci się max do 3-3,5tys obr. Prędkość max około 120. Podpięłem pod vaga. Pokazał mi się błąd 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 uszkodzony moduł sterujący. Na początku myślałem że to przez kiepskie paliwo( dzień wcześniej tankowałem ze swojego tajnego źródła). Czasami zdarzy się że poszarpuje przy przyśpieszaniu a czasem jest tak że zupełnie jest wszystko ok. Z czym to może być związane?? Dodam że przepływka pierburg. Filtry wszystkie nowe. Bąbelków w paliwie brak.
Pali od strzała. Na biegu jałowym równiutko pracuje.
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 uszkodzony moduł sterujący. Na początku myślałem że to przez kiepskie paliwo( dzień wcześniej tankowałem ze swojego tajnego źródła). Czasami zdarzy się że poszarpuje przy przyśpieszaniu a czasem jest tak że zupełnie jest wszystko ok. Z czym to może być związane?? Dodam że przepływka pierburg. Filtry wszystkie nowe. Bąbelków w paliwie brak.
Pali od strzała. Na biegu jałowym równiutko pracuje.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: że jak :?: :roll: nie wiem co Ty tam za "zespawane "nóżki znalazłeś ,i co przelutowałeś ...jedno jest pewne ,szukaj lepiej drugiej przepływki ,bo twoja po tych zabiegach ,na pewno już nie ożyje ...zresztą i tak była martwatomo1233 pisze:Wyczyściłem rozebrałem obudowe. Zauważyłem że dwie nóżki zespawało ze sobą. Przelutowałem i zobaczymy.
Dwie nóżki tam w środku były troche przygięte byly blisko siebie i zrobił sie taki jakby nalot który łączył te nóżki. Wyczyściłem i przelutowałem to. Ale bestia i tak czasem przerywa albo nie ma mocy:(MUNIOR pisze::shock: że jak :?: :roll: nie wiem co Ty tam za "zespawane "nóżki znalazłeś ,i co przelutowałeś ...jedno jest pewne ,szukaj lepiej drugiej przepływki ,bo twoja po tych zabiegach ,na pewno już nie ożyje ...zresztą i tak była martwatomo1233 pisze:Wyczyściłem rozebrałem obudowe. Zauważyłem że dwie nóżki zespawało ze sobą. Przelutowałem i zobaczymy.
To byłaby najlepsza opcja ale cieżko mi skombinować podobne auto na zamiane:( Mam nadzieje że komputer nie kłamie i nie zepsuło sie kilka rzeczy jednego dnia. Napięcia nie sprawdzałem ale kable są chyba ok. Jak mam podpiętą przepływke auto szarpie albo nie ma mocy albo wogle przez jakiś czas jest ok. Jak odepne kabelek to autko tylko nie ma mocyspiczi pisze:Najpewniej byłoby podmienić przepływke z sprawnego auta. Przepływka to element ni bardzo nadający się do naprawiania. Masz w wtyczce przypinanej do przepływki napięcie?
Za brak mocy może odpowiadać więcej niż jedna rzecz.
I tak przepływka uwalona. Czekam na drugą. Udało mi sie wyrwać za 9 dyszek z wysyłkągibaj pisze:jeśli mówimy o tym samym i myślimy to lepiej sie tego nie dotykaj
[ Dodano: 2012-01-20, 13:03 ]
Troche się naczytałem w necie i zrodziło się jeszcze jedno pytanie. Czy na takie objawy może mieć wpływ zacinający sie zawór n18?? Czy mógłby powodować błąd przepływomierza??
[ Dodano: 2012-01-20, 14:43 ]
Problem rozwiązany. Nowa używana przepływka załatwiła sprawę:D