Witam , jak w temacie
mianowicie jakieś dwa miesiące temu miałem wymienianą nagrzewnicę z powodu przeciekającej starej nagrzewnicy, mechanik po naprawie powiedział mi że trochę gwint na nakrętce do odpowietrzania się rozwalił przez co cieknie z tego odpowietrzynika płyn.
Kiedy wkręcam motor na wyższe obroty to leci ciepłe powietrze a jak jest w granicach 2 tysięcy obrotów to szybko spada temperatura powietrza wylatującego z nawiewów. Dodam że silnik mi się nie przegrzewa i osiąga 90 stopni po 4-5 km. Co może być przyczyną tego że nowa nagrzewnica nie trzyma ciepła? MI się wydaje że to wina tego rozwalonego gwintu na odpowietrzniku? Z góry dzięki za pomoc.
[2.8 AAH] słabe ogrzewanie
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Tez tak wlasnie pomyslalem ze przez nieszczelny odpowietrznik nagrzewnica moze sie zapowietrzac lecz nie bylem pewien. Plyn kontroluje czesto i dolewam ubytki. Planuje kupic nowy waz z odpowietrznikiem i zobacze czy to cos zmieni. Dzieki za odpowiedz
[ Dodano: 2012-01-28, 18:50 ]
no i wymieniłem wąż , jakimś cudem udało się odpowietrzyć układ i już jest o wiele lepiej choć wydaje mi się że przy orginalnej nagrzewiny lepiej grzało. Uważam temat za zakończony. Pozdro.
[ Dodano: 2012-01-28, 18:50 ]
no i wymieniłem wąż , jakimś cudem udało się odpowietrzyć układ i już jest o wiele lepiej choć wydaje mi się że przy orginalnej nagrzewiny lepiej grzało. Uważam temat za zakończony. Pozdro.