Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 1Z] Problem ze wskaźnikiem paliwa

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 14 sty 2012, 12:21

Blakuś pisze:Jest tak tomek1982 mam tą pierwszą kreskę białą 1/4 baku to jak po podniesieniu sie do tej kreski na postoju to jak rusze to nie ma szans żeby wróciło podczas jazdy po tej kreski czy to jazda po równym czy po zakrętach siedzi na ostatniej kresce rezerwy lub na przedostatniej. Już nie mam sił z tym wskaźnikiem <buu> <buu> <buu>
sa 3 wyjscia odkrecenie calej plytki sprawdzenie czy nie ma zimnych lutów ( podkreslam nie zawsze widac to golym okiem ) u mnie sytulacja byla ze zimne luty byly przy wtyczkach do zegarow pekniecia cyny

jezeli to nie pomoze wymiana wskaznika ale watpie by wskaznik zdechl

jezeli po tych zabiegach nie bedzie poprawy pozostaje plywak

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 15 sty 2012, 13:53

Dzięki Tomek w następny weekend jak bede miał czas to przelutuje tą ścieżkę od wsk. paliwa a potem po kolei pływak sprawdze :-) :-) :-) :-)

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 17 sty 2012, 08:06

Witam
Mam problem z wskaźnikiem paliwa w liczniku od tygodnia coś się z nim dzieje a mianowicie jak przekręcę stacyjkę (nie paląc silnika) to wskaźnik bardzo powoli troszkę się podniesie i chyba prawidłowo wskazuje a gdy zapalę silnik wskazówka dopiero po paru minutach wędruje na ćwierć baku (na pierwszą białą kreskę ) i tak zostaje nawet gdy jest więcej czy mniej paliwa nie wiem co jest przyczyną posprawdzałem ścieżki na płycie wskaźnik już podmieniłem na inny i tak samo kostki sprawdziłem sprawdziłem napięcie na tych nóżkach tego wskaźnika i na przekręconej stacyjce jest 4,6 wolta a gdy zapalę silnik jest 4,9 wolta co może być przyczyną

[ Dodano: 2012-01-17, 18:44 ]
Więc tak posprawdzałem licznik cały styki są dobre przełożyłem wskaźnik paliwa od innego licznika i dalej to samo ale zostaje reszta więc przełożyłem cały licznik od benzyny ale to nie jest istotne w tej kwestii i co dalej to samo <uhh> więc moim zdaniem wina gdzieś leży w instalacji lub pływak a dokładnie wytarte ścieżki i tu moje pytanie czy taki pływak podejdzie od wersji benzynowej ???

tHe_BikSs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 gru 2011, 14:51

Post autor: tHe_BikSs » 19 sty 2012, 09:45

killer0123 pisze:prawdopodobnie nie ma kontaktu na płytce licznika w miejscu gdzie wskaźnik styka się z płytką. Są tam w płytce takie 2 "oczka" i przez nie są przykręcone śruby do wskaźnika.
Popraw luty na tych oczkach i wszystko powinno działać. Jeżeli to nie pomoże daj znać coś wymyślimy.
witam ponownie, wczoraj zrobiłem tak jak opisałes i niestety zadnych zmian :evil: przeczysciłem wszystko tak jak byc powinno ale doszedłem do tego ze licznik chyba był rozbierany,na płytce od strony wskaźnika temp. na dwóch śrubkach a właściwie pod nimi były podkładki natomiast od strony wskaźnika paliwa nie było ani jednej, a do tego wszystkie śrubki które są do okoła obudowy były spiłowane na płaski śrubokret a normalnie powinien byc torks(mała gwiazdka) zostaje chyba zamiana licznika lub sprawdzenie pływaka. Chyba ze macie jakis pomysł? :-?

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 20 sty 2012, 16:49

Więc sprawdziłem cały pływak no na oko wszystko było ok ale wyciągiem tą płytkę po której chodzą dwa piny no wszystko było brudne no i te dwa piny które chodzą po tej płytce były luźne i być może nie dotykają dobrze płytki więc troszkę ich podgiąłem żeby lepiej dociskały wyczyściłem płytkę sprejem do czyszczenia układów scalonych i poskładałem i o dziwo narazie pokazuje OK <ok> zobaczymy jak długo i czy również w czasie jazdy będzie pokazywało ok

[ Dodano: 2012-01-23, 17:00 ]
No i kiszka nie działa wskaźnik nie ruszył to samo i znowu dziś to wszystko rozebrałem wyczyściłem nawet podpiłowałem płytkę aby te dwa piny nie chodziły po tych samych ścieżkach i nic nie pomogło już nie mam sił :-( :-x

wojtek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Lokalizacja: ROPCZYCE

Post autor: wojtek90 » 29 sty 2012, 14:20

witam wszystkich:) koledzy ja mam podobny problem jak wyzej tylko z tym ze u mnie wskazówka od baku raz na jakis czas sie ruszy z miejsca a razem z nia wskaznik od temp, bo chodzi o to ze na moje oko oba wskazniki tzn od paliwa i temp wychylaja sie na taka sama wysokosc, a czasami stoja w miejscu. Czy ktos wie co moze byc tego przyczyna? napewno wina lezy w liczniku bo jesli chodzi o temp to układ działa poprawnie, łapie temp, wentylator się włącza itd... Prosze o pomoc :-( :-(

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 sty 2012, 14:55

wojtek90 pisze:Czy ktos wie co moze byc tego przyczyna?
prawdopodobnie regulator napięcie, fotka poniżej

Obrazek

TCA 700Y

norbuja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 22 lip 2011, 17:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: norbuja » 29 sty 2012, 15:24

Podstawowa przyczyna,jw napisał kolega-regulator napięcia,wymieniłem-to samo.
Druga,to luty na płytce licznika-poprawione-nadal nie to.
Trzecia,styki na podkładkach,przez które wskaźniki są przykręcone do zegarów-przeczyszczone i dokręcone-dalej wskazówki wariują.

Problem nadal występował.
Rozebrałem wskaźnik temp. i paliwa i w środku są tam jeszcze mikro luty,nie widać przerw gołym okiem,trzeba zobaczyć przez lupę.
Poprawiłem je i licznik działa jak nowy.
Polecam tą naprawę,bo widzę że większość forumowiczów ma z tym problem,proponuje rozebrać same wskaźniki i to powinno pomóc.

Awatar użytkownika
leszek_gdansk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 29 sie 2010, 14:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: leszek_gdansk » 29 sty 2012, 16:41

norbuja pisze:Rozebrałem wskaźnik temp. i paliwa i w środku są tam jeszcze mikro luty,nie widać przerw gołym okiem,trzeba zobaczyć przez lupę.
Poprawiłem je i licznik działa jak nowy.
Kolego rzuć fotami jakimiś o które luty dokładnie chodzi bo z opisu nie bardzo mogę zajarzyć które to :P

norbuja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 22 lip 2011, 17:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: norbuja » 29 sty 2012, 17:58

Teraz nie będę rozbierał zegarów,a nie mogę znaleźć w necie takiej fotki
Trzeba rozebrać wskaźnik,tzn.zdjąć wskazówkę itd.
Może ktoś ma takie uszkodzone ,rozbierze,wrzuci,będzie łatwiej

wicher__91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20

Post autor: wicher__91 » 29 gru 2013, 22:49

Witam da się coś zrobić ze wskaźnikiem żeby w czasie jazdy stał w miejscu a nie opada, jak postoi to pokazuje ok ale jak jadę to trochę opada i nie pokazuje poprawnie. Ostatnio jechałem to pokazywał że nic nie ma w zbiorniku a jak się zatrzymałem i postał chwile to pokazywał druga kreskę rezerwy.

krislen87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 20 wrz 2015, 09:45
Lokalizacja: Ostrava

wskaznik paliwa

Post autor: krislen87 » 25 paź 2015, 10:44

witam. takie szybkie pytanko. wskaznik paliwa pokazuje dobrze tylko na zakretach szaleje. zakret w lewo....prawie prawie pusty zbiornik zakret w prawo prawie pelny....myslicie ze to plywak czy jest to normalne w tych samochodach??

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 paź 2015, 10:53

Normalne, że w zakrętach raz jest więcej a raz mniej. Najlepiej mieć zawsze pełny zbiornik <ok>

krislen87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 20 wrz 2015, 09:45
Lokalizacja: Ostrava

Post autor: krislen87 » 25 paź 2015, 11:56

ha ha no tak tez wlasnie myslalem....a nie da sie tego jakos ogarnac??

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 paź 2015, 12:52

Taka ich natura.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl