[ABK] Stuki w silniku lecz nie moge znaleść pomocy
[ABK] Stuki w silniku lecz nie moge znaleść pomocy
nie wiem jak to zacząć , ale mam nazieje że ten problem uda mi się opisać jasno. Stuki w silniku występują od 2000obr. nie są to stuki ciągłe tylko w takim takcie- cztery stuki i chwilka przerwy cztery stuki...i tak w koło. Stuki też nie występują caly czas tylko przy zmianie biegu, albo jak jade ze stałą prędkością. Gdy podczas jazdy puszcze gaz albo dodaje to stuki ustają. prosze o pomoc bo juz nie wiem za co się zabrać.
nie jestem pewny ale jeśli to stuki podchodzące pod dzwonienie mogą być płytki zaworów albo wogole zawory bo zalałeś gówniane paliwo mi tak dzwoniły przez chwile dopóki nie zalałem na pewnej stacji a nie carefour czy inne gówno za przeproszeniem. może tez być tak ze bija ci tłoki , nie kopci ci na niebiesko przy odpalaniu , w takich przypadkach to ciężko coś powiedzieć jak się nie słyszy tego , byłeś już i jakiegoś mechesa dopytaj co mogło to by być tak na oko i wtedy pytań na forum bo to że puka stuka to wiele opcji może być .
mówisz że dzieje się to podczas jazdy jesteś peny ze to z bloku silnika wychodzi czy ogólnie z pod maski popatrz na poduszki silnika czy się nie wylała któraś lub nie pękła( nie trzepie ci autem na wolnych obrotach ) bo w sumie gdyby to było z bloku to zakładając ze to tłoki czy zawory to by non stop dawały o sobie znać przy dodawaniu gazu . Na pierwszy rzut to obadaj poduchy a podjedz do mechesa i niech osłucha i napisz co zdiagnozował
mówisz że dzieje się to podczas jazdy jesteś peny ze to z bloku silnika wychodzi czy ogólnie z pod maski popatrz na poduszki silnika czy się nie wylała któraś lub nie pękła( nie trzepie ci autem na wolnych obrotach ) bo w sumie gdyby to było z bloku to zakładając ze to tłoki czy zawory to by non stop dawały o sobie znać przy dodawaniu gazu . Na pierwszy rzut to obadaj poduchy a podjedz do mechesa i niech osłucha i napisz co zdiagnozował
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Do wymiany tulejki na korbowodach. U mnie wymienione były panewki na wale i dalej kicha. Klepał tak samo. Jak rozebrałem całkiem silnik to tulejki na tłokach latały. Jak nie możesz zrobić sam to albo wymiana silnika albo kapitalny remont. Za remont może zejdziesz do 2k. Drugi silnik to 1k plus 500 robocizna. Do tego olej, rozrząd. Sam to przerabiałem.