B3 1.8 RU SWAP 7a gażniki yamaha r1
B3 1.8 RU SWAP 7a gażniki yamaha r1
Witam
Chciałbym zaprezentować wam moją Niunie
Wszystko zaczęło się na wiosnę 2008 roku
będąc szczęśliwym posiadaczem IV golfa tdi
Z racji wielkiej sympatii do Audi
wpadłem na pomysł skołowania sobie czegoś
z czterema pierścieniami w logu do tłuczenia się po wsi
Sytuacja była sprzyjająca bowiem w przydomowych krzakach
stała sobie od 2 lat B-trujeczka która kiedyś służyła
moim Rodzicom jako dupowóz. Jako że nikt jej nie chciał
szybciutko została przygarnięta prze ze mnie
O aucie:
rocznik 1987
silnik: 1.8 PM 75ps + LPG
zero wypasu, nawet radio ktoś wydarł
stan ogólny fatalny, motor 500.000 nalotu, dzwoniące szklanki, padnięty gaźnik, złamana sprężyna tył, luzy w kierownicy na pól obrotu
Wnętrze zapuszczone jak jakieś slumsy. Po prostu DRAMAT
Brak niestety fotek z krzaczorów
W pierwszej kolejności poskładałem zawieszenie:
nowe amory, sprężyny, końcówki, sworznie.
wymieniłem gaźnik, maglownice, i złamany fotel kierowcy
co prawda wnętrze było szare a fotel granatowy, ale za to miał regulacje wysokości
prace przy zawiasie
Po tych zabiegach autkiem przejechałem łącznie 6 km (słownie sześć kilometrów), po czym miły starszy pan
wpakował mi się polonezem w kufer i było po rajdowaniu
Straty: lampy, klapa wydech.
Niunia zwlekła się samodzielnie do domu, i czekała na pana z PZU
Opinia pana rzeczoznawcy była na tyle korzystna że postanowiłem zmienię kolor lakieru
w okolicach maja 2008r
Napatoczył się kuzyn i wspólnie zaczęliśmy szykować budę do zmiany barwy
w między kupiłem kierownice DINO z nabą za całe 200zł, a w raz z kierownicą dostałem b2 z 1979 roku w gratisie.
operacja przygotowań i malowanie zajęła około miesiąca, praca w wolnych chwilach.
efekty były zadowalające więc zabrałem się za składanie budy do kupy.
tempo miałem tak zawrotne że zdążyłem pogubić połowę plastików z wnętrza
Do dziś zresztą nie jest poskładana do końca
Na wiosnę 2009 roku postanowiłem zrealizować swoje dziecięce marzenie:
2.3 10v Funf cylinda
w tym celu wybrałem się wraz z przyszłym (oby nie za szybko) szwagrem na polowanie
i dopadliśmy w dobrych pieniążkach to:
Na wakacjach zabrałem się za swapa
Szybki demontaż, precz z 1.8 witaj 2.3 przy okazji LPG zostało wywalone
po dwóch tygodniach zabawy z kabelkami i spawarką motor zagadał, niestety nie mogę odnaleźć filmidła z odpalania:)
Jako że pozostało trochę frutów po dawcy, postanowiłem dokompletować wyposażenie i zmienić design na 90 look
w między czasie wymieniłem:
- tylne hamulce z bębnów na tarcze
- na przód założyłem zestaw wentylowany od 2.3
- zamontowałem amortyzatory koni sport i sprężyny K.A.W
- wstawiłem wspomaganie kierownicy itp
- lampy 90
- zderzaki 90
- deska 90
W zimie byłem troszkę zalatany więc wiele się nie działo
wieczorami siedząc przy kompie kompletowałem graty
2010
Wczesną wiosną trafiły się okazje
17 cali Anzio Speed, szybciutko pomalowałem na grafit i dokompletowałem oponki 205/45 r17
Fotele mirco
mając felgi dostałem motywacji do działania, więc zabrałem się za montaż
gratów zebranych zimą
doszły więc:
- centralny zamek
- dodatkowe zegary
- zamki drzwi chrom
- elektryczne szyby x 4
- elektryczne lusterka
- elektryczny szyberdach
- blenda 90 tył
Po wakacjach zapadła decyzja: Silnik na stół !
Szybki demontaż
Po rozebraniu ukazał się marny widok, mianowicie progi na cylindrach
Szybki rekonesans po allegro i udało się zakupić bardzo ładny blok
od 100 kod:AAR
Zakupione ponadto zostały:
- Prowadnice
- uszczelniacze
- szklanki
- pierścienie
- panewki
- uszczelki i inne pierdoły
- sprzęgło sachs
- kable, świece, kopułka ,palce itp itd co się dało zostało wymienione
Zawory zostały dotarte a głowica sprawdzona i splanowana
Resztę fotek zjadło
Co się dało , to się pomalowało
Składanko
Po składanku
Wakacje 2011
Motor na aucie + nowa chłodnica, aku w bagażniku
Pierwsza akcja polerką
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcb278c946a2920d.html]
I po całości:
Niebawem dorzucę zdjęcia z prac styczeń 2012
pozdrawiam audi maniaków
Chciałbym zaprezentować wam moją Niunie
Wszystko zaczęło się na wiosnę 2008 roku
będąc szczęśliwym posiadaczem IV golfa tdi
Z racji wielkiej sympatii do Audi
wpadłem na pomysł skołowania sobie czegoś
z czterema pierścieniami w logu do tłuczenia się po wsi
Sytuacja była sprzyjająca bowiem w przydomowych krzakach
stała sobie od 2 lat B-trujeczka która kiedyś służyła
moim Rodzicom jako dupowóz. Jako że nikt jej nie chciał
szybciutko została przygarnięta prze ze mnie
O aucie:
rocznik 1987
silnik: 1.8 PM 75ps + LPG
zero wypasu, nawet radio ktoś wydarł
stan ogólny fatalny, motor 500.000 nalotu, dzwoniące szklanki, padnięty gaźnik, złamana sprężyna tył, luzy w kierownicy na pól obrotu
Wnętrze zapuszczone jak jakieś slumsy. Po prostu DRAMAT
Brak niestety fotek z krzaczorów
W pierwszej kolejności poskładałem zawieszenie:
nowe amory, sprężyny, końcówki, sworznie.
wymieniłem gaźnik, maglownice, i złamany fotel kierowcy
co prawda wnętrze było szare a fotel granatowy, ale za to miał regulacje wysokości
prace przy zawiasie
Po tych zabiegach autkiem przejechałem łącznie 6 km (słownie sześć kilometrów), po czym miły starszy pan
wpakował mi się polonezem w kufer i było po rajdowaniu
Straty: lampy, klapa wydech.
Niunia zwlekła się samodzielnie do domu, i czekała na pana z PZU
Opinia pana rzeczoznawcy była na tyle korzystna że postanowiłem zmienię kolor lakieru
w okolicach maja 2008r
Napatoczył się kuzyn i wspólnie zaczęliśmy szykować budę do zmiany barwy
w między kupiłem kierownice DINO z nabą za całe 200zł, a w raz z kierownicą dostałem b2 z 1979 roku w gratisie.
operacja przygotowań i malowanie zajęła około miesiąca, praca w wolnych chwilach.
efekty były zadowalające więc zabrałem się za składanie budy do kupy.
tempo miałem tak zawrotne że zdążyłem pogubić połowę plastików z wnętrza
Do dziś zresztą nie jest poskładana do końca
Na wiosnę 2009 roku postanowiłem zrealizować swoje dziecięce marzenie:
2.3 10v Funf cylinda
w tym celu wybrałem się wraz z przyszłym (oby nie za szybko) szwagrem na polowanie
i dopadliśmy w dobrych pieniążkach to:
Na wakacjach zabrałem się za swapa
Szybki demontaż, precz z 1.8 witaj 2.3 przy okazji LPG zostało wywalone
po dwóch tygodniach zabawy z kabelkami i spawarką motor zagadał, niestety nie mogę odnaleźć filmidła z odpalania:)
Jako że pozostało trochę frutów po dawcy, postanowiłem dokompletować wyposażenie i zmienić design na 90 look
w między czasie wymieniłem:
- tylne hamulce z bębnów na tarcze
- na przód założyłem zestaw wentylowany od 2.3
- zamontowałem amortyzatory koni sport i sprężyny K.A.W
- wstawiłem wspomaganie kierownicy itp
- lampy 90
- zderzaki 90
- deska 90
W zimie byłem troszkę zalatany więc wiele się nie działo
wieczorami siedząc przy kompie kompletowałem graty
2010
Wczesną wiosną trafiły się okazje
17 cali Anzio Speed, szybciutko pomalowałem na grafit i dokompletowałem oponki 205/45 r17
Fotele mirco
mając felgi dostałem motywacji do działania, więc zabrałem się za montaż
gratów zebranych zimą
doszły więc:
- centralny zamek
- dodatkowe zegary
- zamki drzwi chrom
- elektryczne szyby x 4
- elektryczne lusterka
- elektryczny szyberdach
- blenda 90 tył
Po wakacjach zapadła decyzja: Silnik na stół !
Szybki demontaż
Po rozebraniu ukazał się marny widok, mianowicie progi na cylindrach
Szybki rekonesans po allegro i udało się zakupić bardzo ładny blok
od 100 kod:AAR
Zakupione ponadto zostały:
- Prowadnice
- uszczelniacze
- szklanki
- pierścienie
- panewki
- uszczelki i inne pierdoły
- sprzęgło sachs
- kable, świece, kopułka ,palce itp itd co się dało zostało wymienione
Zawory zostały dotarte a głowica sprawdzona i splanowana
Resztę fotek zjadło
Co się dało , to się pomalowało
Składanko
Po składanku
Wakacje 2011
Motor na aucie + nowa chłodnica, aku w bagażniku
Pierwsza akcja polerką
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcb278c946a2920d.html]
I po całości:
Niebawem dorzucę zdjęcia z prac styczeń 2012
pozdrawiam audi maniaków
Ostatnio zmieniony 13 lut 2015, 12:50 przez snake666, łącznie zmieniany 4 razy.
Małe update żeby nie było że się nic nie dzieje
Doszły nowe zegarki Auto gaugan łobrotek oraz vacum
Zakupiłem sobie za wielką wodą zapinki maski made by Ford oby się audik nie pochorował
Wyrezałem wiązkę Do AC do BC miałem w instalacji
[/URL]
nawet działa
Nowa Kiera GRANT 11.5cala
Oczywiście Na snap-offie
gdyby okazało się że 11.5 cala jest za duże, w zapasie leży sobie 10 cali
Nie zabrakło również gały zmiany biegów by B&M
oraz okazyjne kupione radyjo z DVD, wyprodukowane przez producenta
suszarek Clatronic ale za 80 pln ciężko o coś lepszego
Teraz jeszcze tylko troszkę wolnego czasu, rejestracja machiny i rozpocznę docieranie
silniora:)
pozdro dla audimaniaków
Doszły nowe zegarki Auto gaugan łobrotek oraz vacum
Zakupiłem sobie za wielką wodą zapinki maski made by Ford oby się audik nie pochorował
Wyrezałem wiązkę Do AC do BC miałem w instalacji
[/URL]
nawet działa
Nowa Kiera GRANT 11.5cala
Oczywiście Na snap-offie
gdyby okazało się że 11.5 cala jest za duże, w zapasie leży sobie 10 cali
Nie zabrakło również gały zmiany biegów by B&M
oraz okazyjne kupione radyjo z DVD, wyprodukowane przez producenta
suszarek Clatronic ale za 80 pln ciężko o coś lepszego
Teraz jeszcze tylko troszkę wolnego czasu, rejestracja machiny i rozpocznę docieranie
silniora:)
pozdro dla audimaniaków
Daje rade na wiosnę będzie jeszcze poprawiany na kilku elementach, ponieważ był robiony doświadczalnie teraz już wiem jak to zrobić dobrześmigacz pisze:kolor pewnie ladnie sie prezentuje w pełnym sloncu
Nie, był NG ale chwilowo był pod ręką blok od setki AAR więc został wykorzystanyduo pisze:w tej 90tce był AAR ?
Teraz powoli składa się 7a
[ Dodano: 2013-01-20, 11:35 ]
UPDATE
Remont 7a ruszył do przodu
Blok dostał tuleje
kupiły się paneweczki KS i pierściąki SM
kupił się kolektorek
oraz wtryski VOLVO z adapterami
całość powoli się składa.
A w międzyczasie do autka wskoczył rollbar
[ Dodano: 2013-05-05, 22:43 ]
Się poskładało się