Audi Competition Q
Wiadome, że jak do Q to co najminej 7A, 1.8T (które jest rozwojowe) lub jakieś 2.8 ale narazie wystarcza- ale demonem szybkości nazwać go nie można- jak się skończy to będzie SWAP (swap na jakieś R4 lub R5 bo przy V6 lub V8 to już za dużo roboty).Fanthom pisze:A pomijajac fakt samej konstrukcji i awaryjnosci tego silnika - mocy nie brakuje?
Jak dla mnie wydaje mi sie ze wybranie 1.8T jest najtrafniejszym wyborem , spalanie prawie takie same jak przy ACE albo mniejsze , mocy wiecej , bardziej rozwojowy , mniej awaryjny , nie wiem jak z jego waga ale od 2.8 czy 2.6 pewnie lzejszy , ubezpieczenie mniejsze...No i TURBO :mrgreen: Ameryki co prawda nei odkrylem bo nie bez powodu tyle ludzi go do 80 wrzuca 8-) ... Ja czekam na jakis swapik w temacie , bo autko prezenci sie super niech jeszcze zacznie jechac i bedzie ideal <ok>
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Panowie...KORU pisze:Bez przesady z tym odkładaniem kasy. Pompa paliwa nie jest aż taka droga. ACE jest paliwozerny szczególnie jak sie nim jezdzi powyżej 3000 obrotów. :mrgreen: Zresztą Loczek wczesnie pisał ze jak silnik umrze to bedzie inny.Fanthom pisze:...kase wylozona na pompe paliwa odloz na jakies 1.8 te ...
1). pompę paliwa mam jak pisałem wyżej, czyli 0 zł => na LPG pali bez problemów więc żadna poważna usterka to nie jest ;
2). każdy silnik pali swoje i tak musi być;
3). na Forum jest wydzielony temat: "Ile palą nasze auta" <ok> ;
Silnik klęknie to będziemy myśleć co dokładnie tam przeszczepić. Dwóch kandydatów mam.