Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi 1z] EGR

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 sty 2012, 17:57

rodzynek87 pisze:dodam, ze na posoju no to juz musi byc okolo 3000 obrotow zeby uslyszec ten gwizd
To dlatego, że turbo szybciej pompuje przy obciążeniu podczas jazdy. Podczas jazdy pewnie przy ok. 2tys.obr.
Jeżeli auto ma moc i turbo nie połyka znacznych ilości oleju... to pozostaje tylko jeździć.
PS. Mi ten świst bardzo się podoba :-P

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 21 sty 2012, 18:00

hehe no mi tez sie podoba, ale tylko na krótkie odcinki bo w trasie robi sie troszke głosniej w kabinie i po 300km robi sie to meczace..oleju ani kropli przez 3tysiaki dolałem całe nic..no a ten rezonans rury?

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 sty 2012, 18:10

rodzynek87, U mnie słychać tylko na zimnym silniku... w dodatku znacznie ciszej jak u Ciebie.
A katalizatora nie wywalałeś?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 sty 2012, 19:10

rodzynek87, powiem ci że gwizd nie jest niepokojący jednak u ciebie jest on dość głośny.Jeśli mówisz że jest tak głośno że przeszkadza to będziesz musiał oddać wóz do jakiegoś speca co się zna na turbinach.jak byś miał nieszczelność to by nie gwizdało tylko syczało uciekające powietrze.Co do rezonansu to jesteś pewny że wszytko dobrze poskręcałeś??

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 21 sty 2012, 19:10

nie nic nie ruszałem..odrazu po wymianie turbiny tak jest

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 sty 2012, 19:25

Ja bym na twoim miejscu podjechał do jakiegoś speca.Coś się obawiam że może coś w niej obcierać bo trochę za głośno działa.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 21 sty 2012, 20:22

wiesz jak to specy..powie Ci, ze do regenracji i 900zł...

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 sty 2012, 22:22

No więc tylko jeździć i modlić się żeby nic się nie stało <ok>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 21 sty 2012, 23:13

Jaki masz filtr powietrza? A co do kata to jeśli nie sprawdzałeś to obstawiam że też go nie i przez to turbine bardziej słychać.
Dźwięk jest super i ja to bym tylko gazował i ujmował gazu i znów gazował. :mrgreen:

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 22 sty 2012, 15:34

zwykły filtrona:) hehe ale nic nie było słychać przed wymiana..nawet ponad 3000obr.. ile kosztuje katalizator? szukałem po allegro i nie moge znalesc

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 22 sty 2012, 20:13

Krzysiek ale przyznasz że ten świst jest co najmniej nienaturalny no i za głośny <ok>

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 22 sty 2012, 21:22

Hudy mi tez sie wydaje ze to nie naturalne..

Mlody13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:18
Lokalizacja: Lipsko/Radom

Post autor: Mlody13 » 22 sty 2012, 21:54

panowie to zupełnie normalny gwizd zdrowej (zregenerowanej) turbiny. kolego 1 i 3 film jest na całkowicie zimnym silniku, ide o zakład że na ciepłym tego nie słychać aż tak. jak nie zapomne to rano nagram filmik jak gwizda moje turbo już 4lata po regeneracji :mrgreen:

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 22 sty 2012, 22:13

No na ciepłym jest lekko ciszej słychać..nagraj filmik :lol: <ok>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 22 sty 2012, 22:35

konkurs na najbardziej gwiżdżace turbo?

A co do kata to się go wywala a nie zakłada, bo zrozumiałem że Rodzynek87 chce kupić. Nowy to koszt pewnie ponad 2tys zł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl