[TDI 1Z]Silnik nie wkreca sie , brak mocy.
[TDI 1Z]Silnik nie wkreca sie , brak mocy.
Witam problem polega na tym , ze auto praktycznie wogle sie nie wkreca na obroty . Najgorzej jest z samego rana po odpaleniu auto praktycznie w ogole nie reaguje na gaz .Gdy chce przegazowac mu na luzie silnik nie wkreca sie powyzej 2800- 3000 obrotów .Tak samo podczas jazdy w tym zakresie obrotów silnik sie zapiera i koniec , zero przyspieszenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Mi jak padł sterujący to też miał takiego muła. Do 120 jeszcze jakoś szło, a żeby więcej to naprawdę musiałby być bardzo długi odcinek prostej bo aby trochę tylko zwolnił, to potem ciężko było nadrobić straty w prędkości. Mi na liczniku paliła się wtedy kontrolka check. Szarpan i kłopotów z paleniem nie było. A błąd to był : Czujnik podniesienia igicy G80 otwarte wejście.
Nie mam problemow z odpalaniem , szarpanie wystepuje wtedy gdy auto zaczyna lepiej jechac , natomiast ostatnio jest tylko strasznie zamulony i nie szarpie. Pojedzie wiecej niz 120 ale z wielkim bolem .gibaj pisze:a reszta ok?coś mi tu nie pasuje żeby sam wtrysk to powodował a nie szarpie ci ? dobrze odpala? pojedziesz więcej jak 120? bez szarpnięcia?
podmień wtrysk jak masz skąd, on sam w sobie może odpowiadać za takie zachowanie z tego względu, że gdy ECU widzi, że jego wskazania są poza specyfikacjami to przechodzi w tryb awaryjny i trzyma się tylko zapisu z map. Czyli brak jakiegokolwiek odniesienia do obciążenia, aktualnego kąta wtrysku, dawki itp. Sprawdź też filtr paliwa, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś