filmik dość stary ale aktualny, przepalił się pierścień łączący tłumiki i zaczął puszczać
dzwiek nawet niczego sobie wyszedl do tej pory tak śmigam lecz przyszedł czas to naprawić bo irytują mnie spaliny wydobywające sie z pod osi i tak sie zastanawiam co tu zrobić żeby choć trochę tego dźwięku uzyskać ale nie przez nieszczelności a końcowy wydech
tak pracowała wcześniej (poprzednik wyciął katalizatory a reszta to ori wydech z dospawana końcówka owalna
po zmianie oleju z 10w60 agip na 10w60 castrol edge sport zaczela kopcic z wydechu na goracym silniku i kreceniu go wysoko (ubytek oleju to 160ml na 500km )
ponownie zmieniony olej na agipa i ubytek oleju 80-100ml na 500km
tryb nogi ceglastej bo takowa u mnie panuje
kupiona skrzynia (dla torsena) wiec mam na sprzedaz idelana skrzynke od 2.0 quattro w cenie zlomu bez torsena.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 15:58 przez Tomasz_T, łącznie zmieniany 1 raz.
Gada ładnie, słychać te 6 garów. I ja chyba nagram filmik jak chodzi moja bez kata i na pustym końcowym tłumiku. Tylko skołować aparat trzeba . Pogratulować auta.
no i wysrakala się skrzynka biegów a dokładnie ukręciło ślimaka na wieńcu przedniego dyferencjału no i napęd przepadł.
No ale szybka modyfikacja i powstało RWD, tymczasowo puki dostane nowa skrzynkę
Gdyby może ktoś posiadał skrzynkę quattro v6 to przygarnę może być z rozwalonym torsenem gdyż na chwile obecna posiadam 2 dobre torseny i jeden założony na aucie zaspawany na sztywno
a oto filmik z wieczora ot bo ot ala wies bo tylko jakieś tam kolka za mało miejsca na zabawę ale na dniach będzie coś z większego placu i z kontrolowanymi poslizgami