Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4(1Z) 1.9 TDI CHIP

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 20 sty 2012, 17:38

a ja podepnę się pod temat. Mi czasem nastawnik daje się we znaki tzn delikatnie szarpie na niskich obrotach (bosch). Czy chip wpłynie na jego szybsze zużycie?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 sty 2012, 17:46

maqubis, Ja bym się na Twoim miejscu zastanowił nad przekładką na nastawnik indukcyjny, a potem chip. Jak Ci będzie nastawnik przerywał to całą przyjemność z jazdy chipowanym motorem szlag trafi ;-)

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 20 sty 2012, 17:57

pytam bo 4 lata jeżdżę i czasem delikatnie przy 1000-1300obr/min czuć. Ale to się nie pogłębia i nie przeszkadza w normalnej jeździe. Czyli po chipie będzie to bardziej odczuwalne?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 sty 2012, 18:04

maqubis pisze:Czyli po chipie będzie to bardziej odczuwalne?
Sam chip na to nie będzie miał wpływu ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 sty 2012, 11:01

Daduś pisze::-) narazie tylko sterownik wtryski może później :-)

Mimo wszystko kolego pod ten sterownik musisz miec dwusprezynowe wtryski.
U mnie byly jednosprezynowe wiec wymiana obowiazkowa, a ze Kostrz mial tez wtryski z Afn'a to tym bardziej dziekuje mu za to, ze nie musialem szukac <ok>

tsmoluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 11 lut 2011, 16:34
Lokalizacja: SWD

Post autor: tsmoluch » 23 sty 2012, 14:42

a te szarpanie to jest normalne umnie jest to samo za niskie obroty 1200-1300/min jak mowisz o 4-5 biegu dopiero tak 1600 przestaje szarpac ale i tak na tych obrotach auto meczysz ....a wcale mniej nie pali tylko wypluwa....

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2012, 18:57

tsmoluch pisze:a te szarpanie to jest normalne umnie jest to samo za niskie obroty 1200-1300/min jak mowisz o 4-5 biegu
Jazda z tak niskimi obrotami ,na tak wysokich biegach to znęcanie się nad silnikiem :roll:

-zbyszek-

Post autor: -zbyszek- » 25 sty 2012, 00:01

Witam podepne sie pod temat. Chodzi mi po glowie zalozenie do mojego 1z chipa znalazlem na allegro cos takiego: http://allegro.pl/chip-cyfrowy-1-9-tdi- ... 76307.html i chcialem zeby wypowiedzial sie na ten temat ktos kto sie na tym zna i ma cos takiego w swoim aucie. Nie chcem wycisnac niewiadomo ile z silnika tylko zeby auto bylo troszke dynamiczniejsze. Auto jest na przeplywce boscha nie ma zadnych problemow z silnikiem wiec czy sa jakies przeciwwskazania do zamontowanie tego chipa?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 25 sty 2012, 06:52

-zbyszek-, chcesz mieć sprawdzonego chipa to kup to: https://audi80.pl/sprzedam-sterownik ... t63323.htm i nie zawracaj Sobie głowy tymi cudami z allegro bo później będziesz zdziwiony że zetor pali 10-11L

Awatar użytkownika
Tomiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 362
Rejestracja: 28 maja 2007, 22:07
Lokalizacja: Cze-wa
Kontakt:

Post autor: Tomiii » 25 sty 2012, 13:46

-zbyszek- nawet się nie zastanawiaj tylko skorzystaj z oferty kolegi kostrz'a
mam jego chip + wtryski AFN i wyprzedanie stało się przyjemniejsze a tiry zrobiły się krótsze :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 sty 2012, 16:04

Również podpisuje się pod tym <ok>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 25 sty 2012, 16:39

Tomiii pisze:-zbyszek- nawet się nie zastanawiaj tylko skorzystaj z oferty kolegi kostrz'a
mam jego chip + wtryski AFN i wyprzedanie stało się przyjemniejsze a tiry zrobiły się krótsze :mrgreen: :mrgreen:
a ja dołoze do tego że jak się jezdzi z lekka nogą to mniej pali :mrgreen: tylko ciężko mieć lekką noge jak tiry taki krótkie <ok>

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 27 sty 2012, 17:00

Wrócę do mojego wątku - po wskazówkach od Kostrza przeczyściłem czujnik wału korbowego i jest całkiem nieźle, delikatnie drga ale przy bardzo niskich obrotach 1000-1100 z tym że co się okazało, od długiego czasu jeżdżę na dawce w granicach 2-2,2mg/skok - chip od kostrza już leci do mnie <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl